Skocz do zawartości

kubam76

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kubam76

  • Urodziny 14.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. kubam76

    Kod lakieru

    BartekP Co do kupienia idealnej części zamiennej (w kolorze) to nie jest łatwa sprawa fabryka wypuszcza partiami i szczerze mówiąc idealnie by było jak ten kolor lakieru szukam np.drzwi,błotnika czy maski przekręcasz do swojego i cacy same oszczędności,ale tak nie jest sam kupiłem drzwi ten sam rocznik i kod lakieru z kwietnia moje auto z października,wydawał się kolor taki sam, a jakie było zaskoczenie kiedy drzwi na auto,a tu różnica jak pomiędzy niebieskim, a granatowym,fakt wnęki nie trzeba było malować i to mój zysk,ale zewnątrz niestety trzeba,ale jak to mówią kto szuka... i jak będziesz miał szczęście to trafisz może nawet z tego samego dnia co wyszło z fabryki twoje auto to mam nadzieję,że uda się dobrać kolorek
  2. nie będe się tu mądrował tylko opowiem moje doświadczenie kolor LR5V,dobieranie koloru po fiszkach które są drukowane a nie malowane juz jest różnica to po pierwsze,po drugie trzeba poszukać mięszalni w której robią natryski próbne,z jednej firmy miałem lakier co prawda mój to perła i to kolejny zgryz,jak ktoś wcześniej wspomniał ma znaczenie czy malujesz w pionie czy w poziomie,pomalowałem pięknie drzwi idealnie położony bezbarwny jak tafla wody gładziutka prawie wpadliśmy w samozachwyt z kumplem, że tak wyszło idealnie,aż do momentu montażu drzwi na auto i wtedy totalna załamka ludzie kolor jak biały do czarnego masakra,jade z ryjem do gościa co mi dorabiał on wymyśla że przejścia powinienem zrobić, że to ten kolor no to się zagotowałem, bo jak z granatu zrobić przejście na błękitny,odpuścił dorobił jeszcze 2 receptury tego samego koloru i masakra żaden nie pasuje dodam tylko że to zakład lakierniczy i mieszalnia farb, a tu takie numery. W czasie tego dorabiania jeszcze jakiś weekend, potem wszystkich świętych i auto stoi ze 2 tygodnie. No to robie zwiad i szukam innej mieszalni,znalazłem niesamowitych fachowców goście robią natrysk próbny dobrali lakier tak że nie trzeba było robić przejść(chociaż lepiej zrobić) nawet sobie wyprawkę zrobiłem na masce ludzie ideał nic nie widać.Ogólnie najlepiej mieć jakiś stary błotnik kawałek czegoś i jeżeli nie robi tego mieszalnia to samemu sprawdzić,jak wyjdzie tzw "natrysk próbny" bo zawsze można reklamować i muszą dorobic inny,tyle z moich przygód z lakierem do vw,powodzenia życze a co do polerki i innych jakiś pomysłów że lakier wypłowiały... to nie są lakiery na syrence czy maluchu.
  3. Matelli jest całkiem przyzwoity może nie to co lobro ale wiele nie odbiega sam mam wymienione na matelli i już rok śmigam ponad 10tys zrobione i żadnych niepokających oznak.
  4. nie piszesz nic jaki alarm i wszystkie szczegóły o nim,są alarmy do których można wkodować nowe piloty miałem kiedyś alarm proximy i wyskoczyły oba piloty,tam gdzie zakładałem wgrali mi nowe i wszystko działało jak należy. Co do pilota który kupiłeś na allegro obawiam się,że sam wygląd obudowy może nie mieć nic wspólnego z tym alarmem co masz w swoim aucie. Myśle,że najlepiej podjedz do jakiegoś zakładu co zajmuje się alarmami i na pewno odpowiedzą na nurtujące pytania. Jest też inna możliwość,zobacz jaką masz centralkę kup taką samą z kpl pilotów wymień, a starą wystaw na allegro bo rozumiem,że rozchodzi się tobie o to żeby mieć 2 piloty....
  5. ja miałem takie coś,ale z drzwiami pasażera przód, cały dzień zajęło można się dostać do śrubek mocujących jak zwalisz, tylko delikatnie !!!osłone słupka tam gdzie pasy i już powinno być widać śrubki.Potem taka gimnastyka żeby dotrzeć do śrubek od przedniej cześci siedzenie położone ja wisząc głową w dół,naprawde masakra! mały krzyżak ciężko, ale da rade ściągasz boczek i ręką odblokowałem rygiel, powodzenia a słyszałem też że może się udać przy rozłączonym akumulatorze spróbuj może się uda lub też na rozłaczonej bateri robisz na otwarcie kluczykiem ktos podłącza akume i moze sie uda u mnie nic nie poszło... także pozostało jakoś się dostać do zamka i pozostało rozebranie boczka...
  6. na allegro od 200 ale proponuje kupic nowy ok.800 do nawet 1700, że za miesiac planujesz sprzedać proponuje SACHS lub LUK jakość podobna, no i od razu jak będzie skrzynia wywalona to nie muszę dodawać żebyś się szarpnął na kpl sprzęgła ok 400-600zł w każdym razie ja tak uważam, że jak już skrzynia wyciagnięta to lepiej zrobić. Żebyś się nie stresował to ja już tak jeżdzę od 1,5 roku,mam zamiar to zrobić ale ciągle auto potrzebne:D
  7. kubam76

    Chip tuning Poznań

    ktoś coś może o nich powiedzieć znalazłem przez przypadek jeszcze nie dzwoniłem ,www.elektronic-serwis.pl a ktoś coś może powiedzieć czy warto się szarpnąć na turbine od 130KM i zrobić chipa czy samego chipa i nie ruszać turbo?
  8. Nie chcę ciebie martwic,ale zapowiada się sprzęgło, najprawdopodobniej "dwumas",jeszcze jedno sprawdź na odpalonym silniku najlepiej przy pomocy drugiej osoby, trzeba posłuchać,czy przy wciśniętym pedale sprzęgła słychać to chrubotanie, ciszej ale może będzie słychać.Też słychać jak zaciągniesz ręczny i będziesz delikatnie puszczał pedał sprzęgła,taki metaliczny dzwięk. Trochę optymizmu jednak dorzucę- jeżdze tak koło 1,5 roku i nic się nie rozpadło.
  9. cos ty ja zrobiłem to pod blokiem,naprawdę dużo halasu o pierdołke,co prawda trzeba sie położyć pod autko i żebys miał jakieś światło,bo trzeba poodpinać mocowanie przewodu. a z drugiej strony zależy ile to dla ciebie 100...
  10. Mam ten sam problem teraz wyczaiłem że jak ruszam bez gazu to nie zawsze chrubocze, a jak dodaje gazu to zawsze kolega pracuje w servisie vw to może coś wymyślą dam znać,ale sam osobiście coś mi się zdaje,że to będzie coś w stylu jakiegoś łożyska w skrzyni i trochę mnie to martwi ale obadamy.
  11. kubam76

    kontrolka ASR

    Może mam już za dużo lat i stałem się starym piernikiem, ale po kilku autach dokładnie dwóch z profilem opony podobnym do twojego,bo auto ładnie wyglada mam głęboko w d.... zakładanie na polskie drogi alusów, tym bardziej na niskim profilu.Także teraz jak fabryka karze zwykłe stalówki z orginalnym rozmiarem i tyle.No ewentualnie może nie tak efektywne, ale orginalne alusy,zawsze są trochę mocniejsze chociaż trafisz na dobre dziurki bo nasi drogowcy,mają tyle km autostrad do budowania....to potraktuje alusa z odpowiednią delikatnościa słonia.Ale każdy musi na własnej skórze się przekonać. Także życze miłej jazdy i jak najmniej dziur na drodze,chociaż to jak życzenie,że politycy zaczną myśleć o zwykłych ludziach,a nie o grubości swoich portfelów.
  12. kubam76

    kontrolka ASR

    ... Moj problem polega na tym ze dzisiaj na tyl swojego autka zalozylem felgi 17-calowe o rozmiarze opony 225/50/R17.... tylko na tył założyłeś takie koła??? bo jeżeli tak to masz już przyczyne, nie sprawdziłem osobiście, ale ASR może mieć swoje wariacje jeżeli masz różny rozmiar opon a ty chyba założyłeś dwa walce na tył
  13. miał ktoś taki przypadek, że słychać silnik od wentylatora chodzi a ten plastikowy wiatrak jest luźny coś tam się mogło rozkręcić czy roznitować??? dzieki za pomoc musze się za to zabrać bo klima coraz częściej używana.
  14. kubam76

    kontrolka ASR

    w moim B5 od wczoraj przy naciśnieciu pedału hamulca zapala się kontrolka ASR po następnym naciśnięciu gaśnie,czasami mam już dość tych drobnych usterek,bo kilka dni temu wiatrak od klimy przestał się kręcić i musze na forum poszukać jak go zdemontować bo jakby odpadł od napędu bo sam napęd się kręci tylko plastik jest jakby odłączony. ok znaleziona przyczyna nalewałem płyn do spriskiwaczy i coś tam sie wylało,po wyschnięciu jest ok.może ktoś będzie miał taki nr to się uspokoi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności