Skocz do zawartości

greniek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O greniek

  • Urodziny 01.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Szczerze powiem, że niema takiej informacji, dzisiaj zajadę je obejrzeć i sobie przymierzę, zobaczę czy o nic nie wpiera i nie przyciera, dzięki za odpowiedź ale czy może wiesz jakie powinno być ET dla w/w modelu? Dobrze byłoby wiedzieć
  2. Mam pytanko czy takie felgi stalowe pasować będą do B5FL '04? Rozstaw śrub 5x112 6Jx16H2 Otwór centrujący 57,1 Jest okazja i nie wiem czy warto pozdrawiam.
  3. Miałem bardzo podobnie, tyle, że u mnie dodatkowo samochód dostawał tarki i nie miał mocy na wstecznym pod większą górkę niestety skończyło się dość kosztownie, ale lepiej idź jak najszybciej do fachowca.Otóż pęknięty kosz, co za tym idzie opiłki szły w konwerter=do regeneracji, wymiana tarczek, uszczelek etc. Podsumowując wyniosło mnie to 3500 zł. Być może u Ciebie grzeje się olej i jego wymiana pomoże. Ale licz się z tym, że koszty mogą być duże - przy automacie każda naprawa jest kosztowna.
  4. Mam podobny problem przy poniżej 2000 obrotów i 80-90 km/h tak jakby stuka, odwiedziłem diagnostę okazało się, że konwerter jest do wymiany. Pojawia się takie pytanie czy ktoś z Was może polecić jakiegoś fachowca z Białegostoku (lub najbliższych okolic), nie chciałem już zakładać nowego tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności