Skocz do zawartości

beehoo

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O beehoo

  • Urodziny 16.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    żary

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Ja dpf-wywalilem dawno. Dwa dni temu koleś wyczyscil mi zawor egr bo zasyfiony byl strasznie , kazal nalac paliwa typu werwa i tydzien spokojnie poojezdzic . Potem mam sprawdzic rozpedzajac auto powyzej 130 km/h i czy pomoglo i jak nie to czyszcze turbinke................................................................Nie pomogło ale ostatnia diagnoza to nie turbinka ale zawór turbiny. No zobaczymy...
  2. ktory czujinik? no własnie ....no własnie, spytam sie następnym razem. Programowo w Poznaniu , pan z serwisu DPF zapewnił mnie ze programowo i technicznie wszystko zrobił jak należy , tym bardziej ze robią w dpf-ch pare lat, dlatego wybrałem ich warsztat. A więc, w środę 28.08 zdiagnozowano wymianę świec żarowych.Po ich wymianie wykasowano błędy i kontrolki silnika( żółta) oraz mrugająca świec do dzisiaj nie świeciły. Dziś wracając z pracy , rozpędziłem auto do ok 140 i obroty powyżej 3 tys i nagle spadek mocy i znowu mrugająca kontrolka świec i jakiś komunikat( ale na pewno nie abgas i kontrolka silnika poki co nie swieci) Szukam dalej.Ostatnia diagnoza to czyszczenie tubiny....ehh
  3. Witam. Zapaliła mi się żółta kontrolka silnika i komunikat abgas werkstat. Usunąłem dpf ale znowu się zapaliła byłem u dwóch fachmenów powiedzieli że nic nie widzą wykasowali bład i ...po jakims czasie znowu zapaliła się ta kontrolka. Poza tym nic się nie działo. Dodatkowo dzisiaj zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych i w pewnym momencie auto straciło moc. Po chwili odzyskało moc ale kontrolka dalej mrugała.. Znowu więc pojechałem do innego fachmana który znowu się podpiął pod kompa i tez stwierdził ze nic nie widzi poza temperatura -180 c ( nawet nie wiem gdzie to mu pokazało ) stopni, wykasował błąd silnika ale dalej pokazywało - 180 stopni,kazał podjechac po ponownym zapaleniu sie kontroli bez gaszenia silnika, ponadto skasował błąd świec i kazał je wymienic. Szczerze to już mam dość i dość ładowania kasy. Moze ktoś miał coś podobnego ? No i czy wymiana świec może rozwiązać problem, bo ja jakoś mam obawy przed ponownym wywalaniem kasy na świece.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności