Skocz do zawartości

bossmann

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bossmann

  • Urodziny 31.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Gregor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dzieki. zerkne na przeplywke. Pomyslalem tez, ze moze to byc problem z czujnikiem temperatuty paliwa. Co wy na to? a przy okazji. czy wie ktos jakie oznaczenie katalogowe ma czujnik temperatury cieczy chłodzacej/wody - chodzi mi o ten czujnik, ktory podaje wartosc temperatury na wskaznik, ktory jest obok predkosciomierza i obrotomierza, dla silnika 1,9 tdi ASZ 130KM?
  2. Witam, u mnie jest podobna sytuacja, z jedna różnica: jak silnik jest zimny (albo jak zlapie swoja normalna temp. pracy, ale przy krotkotrwalej jezdzie 10- 15 min.), to silnik wkreca sie z rowna moca od niskich obrotów do wysokich. Jak silnik sie nagrzeje, po dluższej jezdzie (pn.:30 min.) to w przedziale od okolo 1100 do 1800/1900 obrotów silnik nie ma mocy. Po przekroczeniu tych 1900 obrotów moc znowu wraca i auto ładnie przyspiesza. co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności