Skocz do zawartości

mariopassat

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariopassat

  • Urodziny 17.11.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Yeovil

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Dzieki kolego Michal,sprawdze jutro jak mowisz...ale opisze co dzis zdiagnozowal nie zalezny warsztat...Mnianowicie sprawdzili szczelnosci w przewodach i intercoller...jest ok,wszystko szczelne sprawdzone na jakims przyzadzie BOSH...stwierdzili ze zaciera lub staje walek w turbinie,wlali mi preparat do paliwa,zeby przeciscic turbine...hmm nie wiem jak to dziala,ale niech im bedzie....Po odebraniu auta dlugo sie nie cieszylem z mocy,znow tryb awaryjny a potem check engine...fuck chodza pogloski ze moze to byc cos z okablowaniem,brak masy lub tym podobne...do czego daze,skoro wyskukuje mi blad 00257 i chce go wykasowac pzez skaner nie robi tego dopiero po jakims czasie.... Moja cierpliwosc juz sie konczy,musze do VW service garage odwiedzic,prawdopodobnie do 100.000mil wymniana turba za darmo... napisze co sie dzialo z moim autem,jak tylko sie z tym uporam pozdrawiam Mario
  2. :marecek:marecekWitam,mam passata b6 140 ps 2006.Przy wyprzedzaniu pociagnolem go do 4000rpm,cos jak by walnelo i koniec mocy,zapalila sie spiralka i tryb awaryjny...zgasilem po 30 minutach odpalilem i ok przez pare dni.Rano po otpaleniu bez zadnych kontrolek byl juz w trybie awaryjnym,zgasilem ok...wieczorem po pracy znow to samo tryb awaryjny i check engine kontrolka....skaner pokazal bledy-00257 MAF sensor(G70) P0101 plus 05522Altitude sensor P1592...zmienilem na nowe orginalne kody wykasowane..proba pomyslniepo 30minutach tryb awaryjny i code P0101 nie do wykasowania na skanerze...na drugi dzien kontrolka check engine i tryb awaryjny...znow skaner i proba wykasowania bledu udaje sie jest moc itd....odpalam i znow to samo.....przewody sprawdzone nowe oringi na gumowych wezach...gdzie dopatrzylem sie sporo oleju na wezu przy kolektoze dolotowym....czy ktos moze mi pomuc,przed wizyta w servisie vw w uk a tu sobie licza...Pozdrawiam Mario
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności