Skocz do zawartości

grh

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grh

  • Urodziny 13.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Właśnie jestem już po zrzuceniu michy i ani grama brudu nie było smok dokręcony tak myślałem że może być to pompa no nic muszę podjechać na pomiar ciśnienia i oby to była pompa dzieki za podpowiedź
  2. Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc podłącze się tutaj mianowicie mam dość podobny problem do Adrianka jeżeli chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju ale opisze wszystko po kolei niedawno zakupiłem passata 1.8T AWT 2002 przebieg 178tys mam z nim dwa problemy a mianowicie kupiłem go wróciłem do domu temperatura na zegarze szybko wskoczyła na swoje miejsce tzn 90 stopni po kilku dniach zauważyłem że dana wskazówka się nie rusza leży na dole i ani drgnie choć czasami było tak że wskoczyła na 90stopni i zaraz z powrotem zleciała na dół diagnoza padła na czujnik został wymieniony po katalogu okazało się że jest tam czujnik koloru zielonego taki został kupiony i zamontowany przy wyciągnięciu starego czujnika okazał się on koloru niebieskiego? od momentu wymiany czujnika zegar temperatury leży na dole i ani myśli drgnąć po sprawdzeniu starego(niebieskiego) czujnika okazało się że jest to czujnik z silnika 2.5 audi(przynajmniej tak mi w hurtowni powiedziano) nie ukrywam że nie wiem co teraz zrobić czy zakupić ten niebieski czy to jednak nie jest wina czujnika tylko należy poszukać gdzieś głębiej? nie mam pojęcia. Jeżeli chodzi o drugi problem tyczy się on Oleju a dokładnie zapalającej się kontrolki oleju(ciśnienia oleju kolor czerwony) mianowicie stało się mi to 2 razy przy rozgrzanym silniku chciałem przetestować auto i na obwodnicy troszkę mu przycisnąłem odcinek około 3 kilometrów prędkość 170km/h podjechałem do świateł było akurat czerwone zatrzymałem się po chwili ruszyłem i zapaliła się kontrolka razem z sygnałem dźwiękowym zjechałem na bok sprawdzić olej stan wszystko okej po chwili już powoli pojechałem na parking było to przed wymiana filtra oraz oleju więc pomyślałem że mogło to być spowodowane filtrem/olejem? wymieniłem kilka razy kręciłem go na wysokie obroty było wszystko okej więc myślałem że po problemie pojechałem w trasę po przejechaniu 80km podobna prędkość jak wcześniej i nagle znowu się zapala kontrolka zgasiłem silnik chwile odczekałem ruszyłem dalej i znowu to się wydarzyło zjechałem na najbliższy zjazd przestudziłem go i niby wszystko było okej tylko że na trasie nie przekraczałem 100km/h i nie wiem za bardzo za co się zabrać na początku? czujnik ciśnienia oleju? pomiar ciśnienia? padnięta pompa? troszkę się rozpisałem ale chciałem dokładnie wszystko opisać proszę o pomoc dziękuje z góry a jeżeli chodzi jeszcze o pracę silnika to chodzi jak najbardziej poprawnie nic nie słychać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności