Skocz do zawartości

das pass

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O das pass

  • Urodziny 16.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1995
  1. ja wyczyściłem przepływkę przy użyciu kawałka ręcznika papierowego - naddartą krawędź ręcznika zwinąłem w rulon i zamoczyłem w benzynie ekstrakcyjnej - stała się miękka i bezpieczna dla obiektu mojego działania. Po przyłożeniu papier dosłownie sam wsysał brud! Kilka taki przyłożeń oddzierając co jakiś czas brudną końcówkę i wszystko czyściutkie. Pozwoliłem sobie jeszcze na koniec potrzeć moim "odkurzaczem" po czyszczonych elementach - oczywiście koncówką papieru, a nie paluchami. Przy okazji przetarłem jeszcze styki we wtyczce. Co się zmieniło? zero szarpania!!! moc najwyrażniej jeszcze niepełna - przynajminej powyżej 3000obr/min, ale jest ciągle - silnik nie przerywa i nie katuje przegubów! Polecam taką operację przy tego typu objawach. Stweirdzenie ze tego sie nie czyści - bo nikt nie chce podjąc ryzyka uszkodzenia klientowi przepływki za kilkaset zł więc woli powiedzieć ze trzeba wymienić niż go wyczyścić. WD 40 smaruje więc musi coś po sobie zostawiać i na pewno nie nadaje się do czyszczenia. Aceton, benzyna ekstrakcyjna, spirytus + papierek i do dzieła! powodzenia!
  2. na pewno? ja w B4 2.0 8v mam gniazdo diagnostyczne, a to chyba ten sam silnik, więc...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności