Skocz do zawartości

darmaty

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darmaty

  • Urodziny 19.11.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skalmierzyce

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. wymieniłem liczniki na inne i to samo.
  2. Witam ponownie. Problem występuje nadal to znaczy że miga i piszczy kontrolka oleju po nagrzaniu silnika do 90 stopni przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu przestaje. Wymieniłem olej , filtr oleju,pompę oleju,głowica po regeneracji,nowa uszczelka pod głowicę ,pomiar ciśnienia na zimnym i ciepłym silniku w normie ,mierzyłem napięcie na alternatorze na wolnych obrotach 14,3v a przy wyższych obrotach spada do 11,2v i nadal niemoge zlokalizować usterki.
  3. panewki są ok przy wymianie pompy zajrzałem do nich
  4. dzisiaj wymieniłem pompę oleju i nadal to samo , miga na wolnych i na 2300 do 2600 obrotów mało tego dymi na niebiesko
  5. wymieniłem oba czujniki i jest jeszcze gorzej po nagrzaniu miga na wolnych obrotach i oleju ubywa
  6. Witam wszystkich. Mam podobny problem z kontrolką oleju z tym że ja wymieniłem olej półsyntetyk na mineralny i teraz jak się nagrzeje to świeci i piszczy kontrolka oleju przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu powyżej 2000 obrotów kontrolka gaśnie mam silnik 1,9 td aaz 93 rocznik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności