Skocz do zawartości

tomix11

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomix11

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    polska

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1991
  1. witam szukam schematu elektrycznego ukladu ABS z passata b4 vr6 rok 94 i mam jeszcze pytanie czy wiazka ABS byla taka sam w kazdym innym roczniku passata b4 vr6? czy byc moze sie roznila? z tego co patrzylem w ETCE to caly uklad abs, popmpa i serwo byly takie samo nie zaleznie od rocznika, ale byly chyba 2 rodzaje sterownikow mowa o ABS z EDS jeden o numerze 1h0907379C a drugi o num 3a0907379C I TERAZ CZY WIAZKA ABS ROZNI SIE W ZALEZNOSCI OD TEGO JAKI JEST STEROWNIK? CZY TE STEROWNIKI SA TAKIE SAME CZY RACZEJ CO BARDZIEJ PRAWDOPODOBNE ROZNIA SIE OD SIEBIE ? no i jeszcze pytanie dla posiadaczy pasatow B4 co sadzicie o tym ukladzie ABS, czy sa z nim wielkie problemy? czytaj czy jest bardzo usterkowy? pytam poniewaz posiadam vw corrado vr6 z ukladem ABS teves mkII CZYLI TAKI SAM JAK W PASSACIE B3 i niestety sa z nim problemy, wiec mysle nad przeszczepieniem calego ABSu z passata B4 bo byc moze jest on bardziej niezawodny z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi, i ewentualne za podeslanie schematow ABSu z passata b4 vr6 uklad z EDS jak by ktos takowy schemat posiadal to prosze o podeslanie go na [email protected] napisze jeszcze tutaj ze w razie co poszukuje calego ukladu ABS z EDSz paska b4 vr6 , oczywiscie 100% SPRAWNY POZDR
  2. no ok pompa nabiła cisnienie no i fajnie, ale co dalej ? nbo skoro raz sie to zdarzyło, to pewnie wydrzy sie ponownie, a bez przyczyny taka sytuacja nie miała miejsca, wiec ponawiam pytanie gdzie leży problem ? ja mam swoje przypuszczenia, ale chciałbym posłuchać jeszcze rad innych pozdr
  3. ok, wiec sytuacja jest taka ze dzisiaj po nocy poszedłem do auta, przekrecam kluczyk, po chwili kontrolka abs gasnie sprawdzam poziom plynu hamulcowego, jest stan jaki powinien być więc juz sam nie mam pomyslu o cochodzi? jakiwes pomysly? z ghory dzieki za pomoc
  4. ja myślałem raczej nad wymiana samego akumulatora, pompke zostawie w spokoju zastanawia mnie tylko ten wysoki poziom plynu
  5. odświeżę troche temat :-) jakiś czas temu walcząc z abs-em wymienilem całą pompę na inną, sprawną, no i wszystko było pięknie, abs dzialał lampka gasła, aż do dzisiaj problem polega na tym ze zaswieciła sie kontrolka ABS, a przy tym kontrolka recznego na zegarach również nie gasnie, nawet po zwolnieniu ręcznego oraz jest bardzo wysoki poziom płynu hamulcowego. Pompka pracuje non stop, nie wylacza sie czyli nie nabija ciśniena? albo inaczej, może ta gruszka (akumulator ciśnienia) nie trzyma cisnienia, zapowietrzyły sie hamulce i dlatego swieci sa kontrolka recznego i dlatego tez jest podwyzszony stan plynu hamulcowego? ale pompka pracuje, tylko tak jak by głośniej, jak by na sucho. podpiąłem auto pod Vag-a pojawił sie kod 00599, ale po wykasowaniu znikł, i teraz nie pojawia sie żaden inny kod. od czego zacząć, zanim zaczne sprawdzać i wymieniać wszystko ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności