Skocz do zawartości

mariusz123a

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariusz123a

  • Urodziny 05.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ryki

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W każdym sklepie z częściami Ci to skompletują, jak masz trochę pojęcia to wymienisz sam, aczkolwiek pamiętaj, że będzie potrzebny przyrządzik do ściśnięcia napinacza, ale pamiętaj o ezektorze, bo inaczej cała operacja pójdzie na marne.
  2. Jeżeli chcesz mieć zrobione porządnie to zacznij od wymiany ezektora, później wymień uszczelki łącznie z uszczelkami i półksiężycami napinaczy i zostanie Ci temat dwóch zaślepek z tyłu. Ja ich nie wymieniałem tylko dobrze obsmarowałem DIRKO i było dobrze. Nowe zaślepki były mniejsze i wpadały z luzem, dlatego zostawiłem stare.
  3. Kiedyś straciłem pół dnia na szukanie przyczyny nie podawania paliwa. Wskazówka pokazywała 1/4 zbiornika, a się okazało, że komora zbiornika z której zaciąga paliwo była pusta, a całą benzyna została w drugiej komorze, bo nie przelało paliwa. Dolałem benzynkę i auto odpaliło
  4. Prędkość maksymalna i ta nierówna praca jest na gazie, czy benzynie?
  5. bank 1 to chyba ten od strony pasażera, jak nie masz pewności to odłącz wtyczkę drugiej sondy i sprawdź, czy wywali błąd następnej sondy, tam jest w miarę dobry dostęp, nie trzeba odkręcać rury od głowicy
  6. ETKA podaje numer 058133753D https://www.google.pl/search?q=ezektor&biw=1525&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dI0YVOrHLeP8ygPSq4DwAQ&ved=0CAcQ_AUoAg&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bF0uU-hGwFFrGM%253A%3Bacm5LZzcXQgQMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages37.fotosik.pl%252F712%252F58c5f1b6ccdf124bmed.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D27%2526t%253D109470%3B500%3B342
  7. Czy ktoś z kolegów posiadających 2.8 mógłby zmierzyć i podać mi średnicę końcówki rury wydechowej, czyli ta rura, która już wypluwa spaliny
  8. 2kpl uszczelek pod pokrywy zaworów 200PLN, 4 szt uszczelniaczy wałków ok. 50PLN, uszczelki napinaczy 70PLN, zaślepki 40 PLN (ja wkładałem stare na pastę, bo nowe były za luźne i same wypadały), natomiast same uszczelniacze to groszowa sprawa, ale dostęp do nich to masakra, chciałem je wymienić bez zdejmowania głowic, ale ze względu na dostęp stwierdziłem, że puki jeszcze nie puszcza mi niebieskiego dymku to zostawię to na później. Tak więc jak mi padnie kiedyś uszczelka pod głowicą to wtedy będę rozbierał i wymieniał. Jeżeli już uszczelnisz górę to koniecznie musisz sprawdzić, czy ezektor jest drożny, jeżeli jest zapchany to wymiana wszystkich uszczelnień nie ma sensu, bo i tak będzie robiło ciśnienie na głowicach i olej gdzieś sobie znajdzie słaby punkt. Jak już zrobisz całą górę plus ezektor to wtedy dół silnika zwiększy konsumpcję olejową, czyli pierścienie na tłokach, uszczelniacz wału i uszczelka pod tym fajnym dekielkiem w którym są kanały pompy olejowej. Tak to wygląda
  9. Czasami tak bywa, że jeden z nich chce się przejść na wycieczkę i się oddziela od stada, powodzenia w szukaniu drugiego, oby Ci się trafiła dobra sztuka
  10. łańcuszki masz w głowicach, one tylko łączą wałki rozrządu i je napinają te cuda po 5 stówek, natomiast sam rozrząd masz na pasku i ja zacząłbym od sprawdzenia paska rozrządu, czy przypadkiem coś Ci nie przeskoczyło, jeżeli klepie to raczej rozrząd przeskoczył, już nie próbuj go odpalać, tylko rozbieraj.
  11. http://vw-passat.pl/dane-techniczne/B5/b5-28-30v-syncro-193km Tam jest napisane, że 7 z groszami ma napęd na dwa koła. W każdym bądź razie mój passat gorzej wychodzi, ale teraz ma bardzo duże szanse z moją skodą. Wczoraj skoda złapała tryb awaryjny i teraz ma ze 30 koni, nie więcej. Dzisiaj nawet cienias mnie objedzie:-)
  12. Passat wychodzi słabiej od octavii (passat) Przyspieszenie (0 do 100km/h) skrzynia 4x4 manualna 10,0 s skrzynia 4x4 automatyczna 10,9 s (octavia) Przyspieszenie (0 do 100km/h) skrzynia manualna 8,5 s skrzynia automatyczna 8,6 s
  13. Myślę kolego, że mój 150 konny służbowy diesel weźmie Cię bez problemu. Jak zobaczysz w opisie mam Passata 2.8 w automacie i muszę przyznać, że moja nowa octavia lepiej się zbiera od Passata 2.8 automat
  14. Mając czarną skórę w środku doceniam solar, zupełnie inaczej wchodzi się do autka, z początku złapałem się na zapachu samochodowym, zamontowałem go na kratce wlotowej, po tygodniu cały zapach się skończył przez solar. Od tamtej pory używam choinek zapachowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności