![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
slawio
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O slawio
- Urodziny 07.12.1994
Informacje osobiste
-
Imię
Sławek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Turbina wyczyszczona była zabrudzona brak błędów i idzie aż miło troszkę nie pogoda bo ślisko zobaczymy na suchym z większą prędkością roboty 1 dzień bez wprawy myślę że jak już wiem co i jak to 5 godzin bym to zrobił koszt komplet uszczelek 50zł i nafta 8 zł.Dzięki PERSON za diagnozę i odpowiedzi .
-
Miałem ten sam problem w mojej 110 też tryb awaryjny błąd 575 koło 3000 po restarcie znowu ok.(podobne logi przeładowanie) Sprawdz przewody podciśnieniowe i zawór n75 podmień z n18 od tego zacznij .U mnie sztanga od turbo wydawało się że chodzi bo odbijało do konca mocna sprężyna po zdjęciu zabezpieczenia ze sztangi porażka strasznie ciężko a powinno leciutko.Doradzono mi czyszczenie turbiny rozebrałem i faktycznie ciężko chodziły łopatki zacierały się i stawały dzisiaj testowałem i wszystko ok brak trybu awaryjnego . Z kątem wtrysku to nie wiem może ktoś inny się wypowie.
-
Jak zrobi się cieplej to biorę się za turbinę .Mam naftę ,ropę , paper ścierny granulacji 600 , 400 i zapał ale pogoda zła zimno, co jeszcze mi potrzebne ?
-
sztangą po zdjęciu przewodu nie da się ruszyć ręką strasznie ciężko brałem śrubokrętem też ciężko ale idzie i opada jakieś koło 2 cm nie wiem czy tak ciężko to ma chodzić ?.
-
Zawór n70 zamieniałem z n18 chyba tak się nazywa i dodatkowo czyściłem go .A na vagu(może mam jakiś inny) BS grupa 11 wyskakuje mi jakiś błąd że nie mogę tak sprawdzić.Pozostaje mi chyba tylko czyszczenie turbiny.A sztangą po zdjęciu przewodu nie da się ruszyć ręką strasznie ciężko brałem śrubokrętem też ciężko ale idzie i opada jakieś koło 2 czm nie wiem czy tak ciężko to ma chodzić.
-
A więc to turbo bo nie chciał bym na darmo czyścić .
-
Nie nic nie było robione z turbo było wszystko dobrze ostatnio nigdzie nie jezdziłem w trasy jakieś 3 miechy po mieście tylko jak pojechałem w trasę to 120 i koniec tryb awaryjny może dlatego że nie jezdziłem z cegłą na pedale .Czy problem jest z wyjęciem i czyszczeniem turbiny? Jeszcze jak zakładam i zdejmuję przewód z gruszki na włączonym to czuć taki lekki przeskok na sztandze .
-
Witam prosił bym o analizę logów brak mocy tryb awaryjny błąd 575 dzieje się tak po przekroczeniu 3200 obrotów po restacie wraca moc do 3200 i znowu to samo:kwasny: n75 podmieniany przewody sprawdzone sztanga od turbo chodzi proszę o pomoc . Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156940.html Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156941.html Grupy: 011,008 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156942.html