Skocz do zawartości

Rafalkob79

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rafalkob79

  • Urodziny 03.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nasielsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam notsme, Z tego co wiem to wtryski powinny być wszystkie takie same tzn. jak AL to AL a nie ak. Nie wiem jak się ta pompa nazywa, ale znajduje się za silnikiem, (za komorą akumulatora przy silniku). Jest to chyba tzw pompa wstępna jeżeli dobrze pamiętam. Pozdrawiam
  2. Witam, W końcu udało mi się uporać z problematycznym szarpaniem. Byłem na hamowni i stwierdzono spadek około 50 KM i duł na wykresie w przedziale 1700-3000 obr., a potem poszarpany wykres. Znowu zaczęło się sprawdzanie i nic. Stwierdzili, że winne mogą być pompowtryski, ponieważ samochód nie dymił przy maksymalnym obciążeniu i podejżewają, że idzie za mała dawka paliwa. Przekazałem te informacje swojemu i mechanikowi zaproponował mi, że wymieni mi wtryski, ponieważ ma do mojego modelu. Po wymianie sytuacja była taka sama czyli szarpał. Mechanik zaproponował, że zacznie wymieniać po kolei i zaczął od pompy. Był to strzał w 10. Pomimo, że podczas sprawdzania ciśnienie była w stanie idealnym jednakże najprawdopodobniej nie przekazywała takiej dawki paliwa jaka była potrzebna, co jest bardzo trudne do sprawdzenia. Pozdrawiam
  3. Witam, Niestety wymiana czujnika położenia wału nic nie dała. Zaobserwowałem natomiast, że podczas szarpania jak delikatnie dotknę sprzęgła to drgania znacznie się zmniejszają i bardziej przyspiesza. Czy może być to zużyte sprzęgło (dwumas)?. Żadne oznaki na to nie wskazują tzn. nie słychać metalicznych dźwięków nie szarpie przy odpalaniu lub gaszeniu, pracuje równo na wolnych i wysokich obrotach. Proszę o podpowiedź.
  4. Witam Ponownie. W czwartek jadę jeszcze do swojego mechanika, aby wymienił czujnik położenia wału korbowego. Być może coś da. Jak będę po to napiszę. Pozdrawiam
  5. To super, że się udało. U mnie mechanik zaczął od tego i niestety nic to nie dało. Pozdrawiam i milej jazdy.
  6. Listwa od pompo wtryskiwacza była sprawdzana na początku i nie pomogło. jak coś będziesz wiedział to napisz. Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich, Jestem posiadaczem Passata kombi z silnikiem 1,9 AWX (130km)z 2002. Około 8 miesięcy temu podniosłem nieznaczeni moc silnika w celu zmniejszenia spalania, ponieważ samochód codziennie przejeżdża około 120 km + dodatkowe podróże w weekendy. W chwili obecnej ma przejechane 290 tys km. Problem zaczął się jak wracałem z wakacji z Chorwacji i po wjechaniu do Polski przy nagłym przyspieszaniu zaczął drżeć i szarpać silnik. Pomyślałem, że to może paliwo. Zatankował V-power (nic nie pomogło). Jednak po jakimś miesiąc przestało szarpać. Wiec temat umarł. Niestety od stycznia tego roku temat się pojawił. Mechanik sprawdził wszystko co możliwe łącznie ze zmianą oprogramowania na oryginalne, wymianą dwóch wtrysków (bo zalewały), zmierzeniem wałka rozrządu, podobno czasami się wycierają, turbiny, połączeń ciśnieniowych itp, jeździłem na podłączonym komputerze i nic nie wykazało, żadnych uchybień w parametrach. Nie wiem już co mam robić, nadmienię, że szarpie przy rozgrzanym silniki i przeważnie na 3,4 i 5 biegu. Na jedynce nie odczuwa się jakichkolwiek szarpnięć. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności