Skocz do zawartości

trot

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O trot

  • Urodziny 27.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam; mam problem - dwa lata temu padła mi przekładnie - pojechałem na regenerację. Przez pierwsze kilka miechów było ok ale potem coś zaczęło wyć - pojechałem do firmy, która mi to robiła i stwierdzili początek agonii pompy. Wspomaganie działało (wciąż działa) tylko, że jest dość słabe. Przyszedł czas w którym postanowiłem wymienić pompę na nową i szok - wszystkie które znalazłem zalewane są zielonym płynem a mój jest ... CZERWONY ;/ Wygrzebałem gwarancję z przekładni i okazało się że układ został zalany czerwonym i jest to warunkiem utrzymania gwarancji na maglownice ;? I teraz pytanie - czy przy wymianie pompy jak zaleję całość zielonym to maglownica będzie hulać (skoro została zregenerowana pod czerwony?) Jak przeczytałem ten wątek to pomyślałem jeszcze, że warto było by przepłukać układ przed wymianą pompy zielonym płynem - żeby jak najmniej paskudztwa na nową poszło. Co o tym myślicie?
  2. chodziło mi o halogeny ale dzięki za radę, zapomniałem o nadgorliwych miśkach dzisiaj cały dzień w robocie to może coś go poczyszczę - bóg dał, że warsztaty optyczne są idealne do chałupniczego grzebania przy autkach nieważne jaki będzie efekt czyszczenia jutro jadę po nówkę do hurtowni pozdr! ----- edit mały : w robocie wyczyściłem styki i pełen wiary, nadzieji i miłości w mojego Passka zamonotwałem włącznik i nic się nie zmieniło jadę jutro kupić nowy może coś to pomoże - jeśli nie trzeba zarezerwować wizytę u elektryka ;( i znowu kasa zamiast na nowe turbo pójdzie na "koszta bieżące" ale cóż ŻYCIE 2 mały edit ;0 -nowy włącznik kupiony oświetleni jak nie działało tak nie działa;( w piątek elektryk obstwiam zawilgoconą instalację w podłodze ... 3 mały edit: przyszły mrozy zaczęło świecić - obstawiam moduł komfortu
  3. panowie podłącze się do tematu; wczoraj rano padło mi podświetlenie zegarów oraz wszystkich "pierdółek" (nawiewów itp.); po przeczytaniu tego tematu podejrzewam włącznik świateł - czy słusznie? dodam jeszcze że zegary lekko żarzą się (tak słabo, że widać tylko w nocy) ; kolejne pytanie - czy kupując nowy muszę kupić taki sam jak mam tzn dla wersji bez halogenów z przodu czy mogę kupić taki dla wersji z? pytam bo taniej chodzą te pierwsze a i najważniejsze - furka to b5 z 97r pozdr!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności