![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
aras123
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O aras123
- Urodziny 20.03.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Prośba o analizę logów Passat B5 1.9 TDI 90km 1999r.
aras123 odpowiedział ozio → na temat → Analizy logów
kolego turbo leży i kwiczy -
Ok chyba we właściwym temacie. Pytanie co do 17" poniżej, 1. jak nazywa sie felga z pierwszego foto (czy to czasem nie z mercedesa) i czy ma ktoś ich foto na ciemnym sedanie; 2. czy felga z drugiego foto to replika?
-
a jak suszarka regenerowana to już nie fabryka ani serwis
-
przeczytałem cały wątek.. czy to możliwe żeby grucha była za twarda? czy regulacja śruby rzymskiej na sztandze coś zmieni?
-
Wrażenia po zmianie 2masy na koło stałe . Opis !
aras123 odpowiedział 11rafal → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Od maja br. jeżdżę na jedno-masowym kole zamachowym z silnika 1Z. Wiadomo czemu służy dwumas. jeżeli w tej samej cenie co zestaw jednomas miałbym dwumas zostałbym przy tym drugim. biorąc cenę do komfortu jednomas jest alternatywa pod warunkiem pozamiejskiego lub przynajmniej mieszanego cyklu użytkowania auta, ewentualnie kwestia większej cierpliwości "kultury" puszczania sprzęgła. ale są to tylko moje subiektywne odczucia. Luk czy Sachs? zdecydowałem się na Sachs, Valneło nawet nie brałem pod uwagę. koło zamachowe? można zespawać dwumasa i dokupić zestaw (tarcza, docisk, łożysko) lub jednomas używka + zestaw, kiedy cenowo wyjdzie to samo. dlaczego słabsza? -
odmę można wyeliminować dając rurę w eter lub do butelki obstawiam uszczelnienie turbo, też tak miałem
-
nie sądzę aby mechanik bawił się w liczenie frezów i pomiary suwmiarką, drążki kierownicze bądź końcówki drążków poskręca możliwie tak samo, po ingerencji w te elementy powinno się ustawić zbieżność bo może się okazać że ścina oponę albo ściąga auto na którąś stronę
-
[B5] Oil catch tank, OCT , przeróbka odmy w PD (DIY)
aras123 odpowiedział KrisT → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Witam kolegów. Również dodam swoje trzy grosze z racji tego że wątek ciekawy. Wykorzystałem typowy filtr do kompresora G1/2", jednakże modyfikując wkład który składa się z dwóch sit o różnej gradacji otworów. Szklanka jest wykonana z poliwęglanu i jest demontowana wraz z jej metalową osłoną. Filtr posiada półautomatyczny gwintowany 1/8" spust, który póki co zaślepiłem. Jako uchwyt filtra wystrugałem adaptację którą przymocowałem do kolektora dolotowego w którym fabryka sprytnie zostawiła gwintowane ucho. Liznąwszy trochę tematu na forum Octavia, co dzieje się z OCT w zimie myślę zdemontować go w tym okresie. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25355&postdays=0&postorder=asc&highlight=odma&start=0 -
wypatroszyłem wkład katalizatora i zatankowałem po korek
-
Jak się dobrać do turbiny w AFN-nie >opis<
aras123 odpowiedział zippo68 → na temat → Poradniki i instrukcje
warto chociażby pomyśleć o udrożnieniu wydechu usuwając katalizator -
Wymiana alternatora, Valeo czy Bosch, b5
aras123 odpowiedział dominussbas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
oli2008 jesteś w stanie podać numery łożysk altka Boscha 120A w silniku AFN? u mnie jak zrobiłem przymiarkę do wymiany sprzęgiełka to okazało się że wcześniej jakiś partacz dosłownie wyryzał w wałku dziurę na klucz torx, tak więc pozostaje potraktować sprzęgło z pneumata