Skocz do zawartości

aras123

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aras123

  • Urodziny 20.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. aras123

    jakie to felgi

    Ok chyba we właściwym temacie. Pytanie co do 17" poniżej, 1. jak nazywa sie felga z pierwszego foto (czy to czasem nie z mercedesa) i czy ma ktoś ich foto na ciemnym sedanie; 2. czy felga z drugiego foto to replika?
  2. a jak suszarka regenerowana to już nie fabryka ani serwis
  3. przeczytałem cały wątek.. czy to możliwe żeby grucha była za twarda? czy regulacja śruby rzymskiej na sztandze coś zmieni?
  4. Od maja br. jeżdżę na jedno-masowym kole zamachowym z silnika 1Z. Wiadomo czemu służy dwumas. jeżeli w tej samej cenie co zestaw jednomas miałbym dwumas zostałbym przy tym drugim. biorąc cenę do komfortu jednomas jest alternatywa pod warunkiem pozamiejskiego lub przynajmniej mieszanego cyklu użytkowania auta, ewentualnie kwestia większej cierpliwości "kultury" puszczania sprzęgła. ale są to tylko moje subiektywne odczucia. Luk czy Sachs? zdecydowałem się na Sachs, Valneło nawet nie brałem pod uwagę. koło zamachowe? można zespawać dwumasa i dokupić zestaw (tarcza, docisk, łożysko) lub jednomas używka + zestaw, kiedy cenowo wyjdzie to samo. dlaczego słabsza?
  5. aras123

    Turbina a olej

    odmę można wyeliminować dając rurę w eter lub do butelki obstawiam uszczelnienie turbo, też tak miałem
  6. nie sądzę aby mechanik bawił się w liczenie frezów i pomiary suwmiarką, drążki kierownicze bądź końcówki drążków poskręca możliwie tak samo, po ingerencji w te elementy powinno się ustawić zbieżność bo może się okazać że ścina oponę albo ściąga auto na którąś stronę
  7. Witam kolegów. Również dodam swoje trzy grosze z racji tego że wątek ciekawy. Wykorzystałem typowy filtr do kompresora G1/2", jednakże modyfikując wkład który składa się z dwóch sit o różnej gradacji otworów. Szklanka jest wykonana z poliwęglanu i jest demontowana wraz z jej metalową osłoną. Filtr posiada półautomatyczny gwintowany 1/8" spust, który póki co zaślepiłem. Jako uchwyt filtra wystrugałem adaptację którą przymocowałem do kolektora dolotowego w którym fabryka sprytnie zostawiła gwintowane ucho. Liznąwszy trochę tematu na forum Octavia, co dzieje się z OCT w zimie myślę zdemontować go w tym okresie. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25355&postdays=0&postorder=asc&highlight=odma&start=0
  8. wypatroszyłem wkład katalizatora i zatankowałem po korek
  9. warto chociażby pomyśleć o udrożnieniu wydechu usuwając katalizator
  10. oli2008 jesteś w stanie podać numery łożysk altka Boscha 120A w silniku AFN? u mnie jak zrobiłem przymiarkę do wymiany sprzęgiełka to okazało się że wcześniej jakiś partacz dosłownie wyryzał w wałku dziurę na klucz torx, tak więc pozostaje potraktować sprzęgło z pneumata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności