Co do legalności przerobienia instalacji to raczej nikogo to nie obchodzi czy to jest sekwencja czy nie, przerobiłem trochę samochodów i nikt nigdy nie miał problemów, na badaniu tak jak wyżej ktoś pisał potrzebne jest tylko na zbiornik potwierdzenie.
Co do samej instalacji, napisz jakie masz wtryskiwacze... bo jeżeli masz Valteki (kolorowe wtryskiwacze) to nie bardzo będzie chodził samochód na nich. Jaki masz reduktor?
Co do podłączenia staga do instalacji samochodu to tak. Podłączasz wszystkie przewody (żółty,zielony,czerwony, niebieski) razem pod przewód który idzie od sterownika do wtryskiwaczy, później te same kolory tylko z czarnym paskiem podłączasz do wtrysków już oddzielnie czyli zółto-cz. wtrysk 1 zielono-cz. wtrysk 2 i tak po kolei, jest to potrzebne aby przy autokalibracji stag mógł włączać poszczególne wtryskiwacze osobno.
Co do wiercenia kolektora jak wyślesz mi zdjęcie tego kolektora to podpowiem ci gdzie go nawiercić.
Co do konfiguracji to Staga ustawiasz że niby jest pełny wtrysk a nie fullgrupa, jak ustawisz na fullgrupe to będzie głupiał, ja zawsze zostawiam na pełnym wtrysku i wszystko śmiga jak trzeba.