valdeq
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O valdeq
- Urodziny 14.10.1959
Informacje osobiste
-
Imię
waldek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
PL
Samochód
-
Silnik
B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB) DSG
-
Rok produkcji
2009
-
To nie powrót do przyszłości tylko fakt i nie wiem co tu jest grane.
-
Witam odkryłem jeszcze dziwną zależność ze ta dziwna data zmienia się na wyższą np teraz już mam 2043r
-
Witam mam pytanie po sprawdzeniu błędów wychodzi mi coś takiego 1 fault Found 02214-Tire Pressure warning date 2029.14.02 chodzi mi o datę dlaczego jest taka data błędu?
-
Witam. Udało się ogarnąć ten problem z datą? Bo ja też mam dziwne lata: 2031, 2029 itd...
-
Dzięki za wszelkie informacje, po podniesieniu tego autka okazało że są wycieki miedzy silnikiem a skrzynią biegów, podgrzanie silnika (webasto) nie działało, świeca jedna przepalona i coś w sterowniku silnika było coś mieszane. Całe szczęście że sprawdziłem bo tak to byłbym już bardzo zły, i dobrze że odpuściłem sobie ten egzemplarz. Dzięki wielkie jeszcze raz za rady!
-
Najśmieszniejsze że te świece mają przejechane ok 10 tyś km. Rozumiem, dzięki że cenne informacje, no chyba nie pozostaje nić innego w takim razie jak sprawdzić go u mechanika z komputerem.
-
No właśnie dziwne, bo sprzedający ma wpis (ale nie w ASO) i twierdzi że były wymiatanie świece, więc to trochę dziwne jest. To dymienie to nie jakoś mocno go dawałem, nie wiem czy przekroczyło 3000 tyś obrotów a jednak pokazało się.
-
Dzięki za zainteresowanie, ale wolałbym diesla. Może i sprawdzę go u mechanika, podepnie pod VAG`a ale czy wszystko wyjdzie na takiej ekspertyzie? Pytam tu o turbo, pompki czy koło dwu masowe?
-
Dzięki za odpowiedzi, ale mam mętlik w głowie, nie wiem jaką decyzję podjąć. Nie chciałym wpakować się w nieprzewidziane "koszta".
-
Sprawdzałem i jest 0GG czyli bez filtra DPF (ostatnia pozycja na wlepce), serwisowany był do 2010 roku. Nie dodałem wcześniej też że były wymienione świece żarowe.
-
Cena tego Passata to 37 tyś, kupiony w Polsce, jest to 2005 rocznik, modelowo 2006, wersja Highline ze skrętnymi ksenonami.
-
Czyli kopcenie i zapach ropy to przez zbyt dużą dawkę która jest podawana? A co z turbo lub pompo wtryskami - będą ok?
-
Witam, mam pytanie. Rozglądam się za zakupem Passat B6, ostatnio trafił mi się ciekawy model ale jest jeden problem - kopci przy gazowaniu i to na czarno. Po wyjściu z auta czuć ropę, a z rury wydechowej nie ma specyficznego zapachu dla tych modeli. Jest to model 2006 roku, 2.0 TDI manual 140 KM oznaczenie silnika to - BKP, obecnie ma przebieg 120 tyś, przy 119 tyś był zmieniany rozrząd i chyba nie był ustawiany kąt wtrysku. Wiem też że były wymieniana 2 z 4 pompo wtryskiwaczy było wymieniane. Olej zalany jest w Long Life III na 30 tyś i wymiana przewidziana na 130 tys. Czy możliwe żeby tak kopcił tak na czarno przy takim przebiegu? Czy możliwe że był chipowany? Co tu jest z nim nie tak? Proszę o poradę. Mam kilka kila info z Vag: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 HW: Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9722 Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00160 259 83146 VCID: E2C028D60215270C 2 Faults Found 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 5 Mileage: 119653 km Time Indication: 0 Date: 2011.09.15 Time: 16:22:34 Freeze Frame: RPM: 0 /min Text: 0 Nm Speed: 0.0 km/h Text: 0.0 % Voltage: 8.47 V Bin. Bits: 00110000 Temperature: 13.0°C 18048 - Internal Control Module: EEPROM Error P1640 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Text: 0 Nm Speed: 0.0 km/h Text: 0.0 % Voltage: 12.20 V Bin. Bits: 00000000 Time (Months): 0
-
W moim przypadku miałem to samo kłopoty z turbo auto wchodziło w stan awaryjny.Postanowiłem przegonić auto po autostradach w Niemczech powoli rozpędzając i po przejechaniu 500km wszystko powróciło do normy.Uważam ze pasek jest jazdy na długie trasy.