Skocz do zawartości

valdeq

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O valdeq

  • Urodziny 14.10.1959

Informacje osobiste

  • Imię
    waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2009
  1. valdeq

    Data na wyświetlaczu

    To nie powrót do przyszłości tylko fakt i nie wiem co tu jest grane.
  2. valdeq

    Data na wyświetlaczu

    Witam odkryłem jeszcze dziwną zależność ze ta dziwna data zmienia się na wyższą np teraz już mam 2043r
  3. valdeq

    ciekawostka

    Witam mam pytanie po sprawdzeniu błędów wychodzi mi coś takiego 1 fault Found 02214-Tire Pressure warning date 2029.14.02 chodzi mi o datę dlaczego jest taka data błędu?
  4. valdeq

    Data na wyświetlaczu

    Witam. Udało się ogarnąć ten problem z datą? Bo ja też mam dziwne lata: 2031, 2029 itd...
  5. Dzięki za wszelkie informacje, po podniesieniu tego autka okazało że są wycieki miedzy silnikiem a skrzynią biegów, podgrzanie silnika (webasto) nie działało, świeca jedna przepalona i coś w sterowniku silnika było coś mieszane. Całe szczęście że sprawdziłem bo tak to byłbym już bardzo zły, i dobrze że odpuściłem sobie ten egzemplarz. Dzięki wielkie jeszcze raz za rady!
  6. Najśmieszniejsze że te świece mają przejechane ok 10 tyś km. Rozumiem, dzięki że cenne informacje, no chyba nie pozostaje nić innego w takim razie jak sprawdzić go u mechanika z komputerem.
  7. No właśnie dziwne, bo sprzedający ma wpis (ale nie w ASO) i twierdzi że były wymiatanie świece, więc to trochę dziwne jest. To dymienie to nie jakoś mocno go dawałem, nie wiem czy przekroczyło 3000 tyś obrotów a jednak pokazało się.
  8. Dzięki za zainteresowanie, ale wolałbym diesla. Może i sprawdzę go u mechanika, podepnie pod VAG`a ale czy wszystko wyjdzie na takiej ekspertyzie? Pytam tu o turbo, pompki czy koło dwu masowe?
  9. Dzięki za odpowiedzi, ale mam mętlik w głowie, nie wiem jaką decyzję podjąć. Nie chciałym wpakować się w nieprzewidziane "koszta".
  10. Sprawdzałem i jest 0GG czyli bez filtra DPF (ostatnia pozycja na wlepce), serwisowany był do 2010 roku. Nie dodałem wcześniej też że były wymienione świece żarowe.
  11. Cena tego Passata to 37 tyś, kupiony w Polsce, jest to 2005 rocznik, modelowo 2006, wersja Highline ze skrętnymi ksenonami.
  12. Czyli kopcenie i zapach ropy to przez zbyt dużą dawkę która jest podawana? A co z turbo lub pompo wtryskami - będą ok?
  13. Witam, mam pytanie. Rozglądam się za zakupem Passat B6, ostatnio trafił mi się ciekawy model ale jest jeden problem - kopci przy gazowaniu i to na czarno. Po wyjściu z auta czuć ropę, a z rury wydechowej nie ma specyficznego zapachu dla tych modeli. Jest to model 2006 roku, 2.0 TDI manual 140 KM oznaczenie silnika to - BKP, obecnie ma przebieg 120 tyś, przy 119 tyś był zmieniany rozrząd i chyba nie był ustawiany kąt wtrysku. Wiem też że były wymieniana 2 z 4 pompo wtryskiwaczy było wymieniane. Olej zalany jest w Long Life III na 30 tyś i wymiana przewidziana na 130 tys. Czy możliwe żeby tak kopcił tak na czarno przy takim przebiegu? Czy możliwe że był chipowany? Co tu jest z nim nie tak? Proszę o poradę. Mam kilka kila info z Vag: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 HW: Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9722 Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00160 259 83146 VCID: E2C028D60215270C 2 Faults Found 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 5 Mileage: 119653 km Time Indication: 0 Date: 2011.09.15 Time: 16:22:34 Freeze Frame: RPM: 0 /min Text: 0 Nm Speed: 0.0 km/h Text: 0.0 % Voltage: 8.47 V Bin. Bits: 00110000 Temperature: 13.0°C 18048 - Internal Control Module: EEPROM Error P1640 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Text: 0 Nm Speed: 0.0 km/h Text: 0.0 % Voltage: 12.20 V Bin. Bits: 00000000 Time (Months): 0
  14. valdeq

    spadek mocy

    W moim przypadku miałem to samo kłopoty z turbo auto wchodziło w stan awaryjny.Postanowiłem przegonić auto po autostradach w Niemczech powoli rozpędzając i po przejechaniu 500km wszystko powróciło do normy.Uważam ze pasek jest jazdy na długie trasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności