Skocz do zawartości

scootereq

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O scootereq

  • Urodziny 04.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam mialem uszkodzony termostat bo silnik w trasie mi trzymal 70 st. wymienilem go na wahlera i temp wrucila do normy. Po jakim czasie myslalem ze jest uszkodzony czujnik temp. kupilem jakis zamienik i wymienilem i od tamtej pory temp. trzyma sie w normie 80-87 stopni... sprawdzalem weze i wszystko jest w normie termostat otwiera sie i zamyka. Czy to mozliwe ze czujnik temp jest wadliwy? albo ma inne wskazania ?
  2. Stawiam na pompe wody, niedomaga. Mialem podobny problem z ogrzewaniem. Wymiana rozrzadu kompletnego pomogla.
  3. Witam koledzy ... mam passata b5 1.9 tdi PD 115 km AJM. Mam problem z ogrzewaniem .... mialem maly wyciek na szybko zlaczkach od chlodnicy... wymienilem origngi i problem ustal. ale zaczol sie nowy problem z ogrzewaniei i niedogrzewaniem silnika... wymienilem tez termostat... zalalem uklad plynem i czekalem az sie silnik zagrzeje i uzupelnialem ubytki plynu. po tych pracach przy tym ukladzie gdy silnik zlapie okolo 30 stopni leci cieple powietrze z nawiewow ale gdy dojdzie do 60 stopni i dalej zaczyna leciec bardzo zimne powietrze... po ostrym przegazowaniu leci znowu cieple ale na chwile i znowu ten sam problem .... wyczytalem w ksiazce "sam naprawiam" zeby odpowietrzyc nagrzewnice na kruccu w podszybiu. zrobilem tak i przez jakies 30 minut bylo wpozadku grzal idealnie jak by sie juz wkoncu odpowietrzyl.. ale po przejechaniu paru kilometrow znowu to samo ... podejzewam ze uklad jest dalej zapowietrzony i robi sie tzw poduszka powietrza... mam tez druga opcje ze pada pompa wody (za mala wydajnosc) . do mozecie mi doradzic bo glupieje mam ten samochod od okolo miesiaca i niewiem kiedy pompa byla wymieniana. poprzedni wlasciciel w lipsu wymienial rozrzad i podejzewam ze wymienil komplety z pompa, dodam jeszcze ze w zbiorniczu nie ubywa plynu ani nie widac bulgotania... licze na was pozdrawiam
  4. climatronik. mnie tez to dziwi .... i szukam przyczyny ... moze ktos z was mial podobny problem ... a jeszzce jedno jak silnik zlapie 90 stopni to zaczynaja mu lekko obroty falowac ... moze jakis czujnik jest walniety? vag to pokaze ?
  5. witam! wymienilem termostat i silnik wkoncu lapie temp 90 stopni teraz szybko w srodku leci cieple powietrze ale gdy wskaznik dojdzie do okolo 80 stopni zaczyna leciec chlodne .... i gdy dojdzie do 90 znowu zaczyna dobrze grzac co moze byc przyczyna ?
  6. jakiej firmy najlepiej kupic? i gdzie on sie znajduje?
  7. Witam! Mam passata b5 1.9 tdi 115km 1999r.(pompowtryski). Mam taki problem ze moj passat sie cieżko rozgrzewa .... po okolo przejechaniu 15-20 km (ciagłej jazdy) temperatura rosnie do max 80 st. a na postoju np na swiatłach spada temperatura i z nawiewu leci chlodne powietrze po ruszeniu wraca do normy(leci gorace) czy to moze byc termostat czy 3 swiece podgrzewajace plyn chlodniczy.... Dodam jeszcze ze na postoju nieosiaga temperatury tylko jak wkrece go na obroty dopiero rosnie.... pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności