Skocz do zawartości

flinston20

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O flinston20

  • Urodziny 09.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 107KM (PF)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Koledzy poszukuję przekaźnika nr 78 ni jak nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie.
  2. Witam. Kontrolka ABS jest ale nie świeci pewnie i będzie przepalona. Nie słyszę brzęczenie silniczka po przekręceniu zapłonu. Powiem że tam są normalnie magiczne rzeczy przy skrzynce bezpieczników i nie wiem od którego przekaźnika mam zacząć czy dobre są powkładane. Bo jak samochód kupiłem to wyciąłem całą wiązkę kabli od alarmu który działał i wyłączał zapłon i nie można było go odpalić. Ale hamulce po tej operacji działały. fakt faktem ABS-u nie było, a wiem stąd bo jak go kupiłem to pierwsze co w heble cisnąłem i nie czułem ABS-u. Posprawdzam sobie metodą prób i błędów i może do czegoś dojdę.
  3. Podepnę się pod temat. Tak jak kolega pisze, mam strasznie twardy pedał hamulca i hamuje mi tylko przód. Myślałem że są zapowietrzone ale kiedy zabrałem się za odpowietrzanie to płyn z tylnych odpowietrzników nie leciał. Nie wiem jakie mają oznaczenia przekaźniki od pompy ABS ponieważ kupiłem go nie dawno i jakiś magik nim jeździł i nie wiem czy w ogóle dobre są te przekaźniki. Dodam jeszcze tyle, że płyn jest ponad max w zbiorniczku a nie dolewałem go do takiego poziomu i, że jeszcze na chwilę potrafią się załączyć hamulce i jest normalnie ale to tylko na chwilę. Świeci się jeszcze cały czas kontrolka hamulców. Pytanie moje. Jak mogę łatwo sprawdzić czy pompa ABS działa i jakie przekaźniki mają być do owej pompy i które one będą w skrzynce przekaźników.
  4. po analizie, okazało się jednak że bezpiecznik był spalony. po wymianie bezpiecznika wszytko oka, ale okazało się, że brak prądu na cewce. Wymieniłem cewkę na nową i nic nadal prądu brak. Wina leżała po stronie przekaźnika takie moje małe spostrzeżenie. Dziękuje za pomoc.
  5. oka jutro sprawdzę co i jak i dam znać jak mi poszły poczynania.
  6. Po przekręceniu kluczyka pyka. Wcześniej przed wymianą pompy i akumulatora prąd był na kostce do pompki.
  7. Chciał bym podpiąć się pod temat. Mam kolego taki sam problem jak ty i nie potrafię go rozwiązać. Po wymianie pompki nie mam zasilania na nią. Sprawdzałem przekaźniki oraz bezpieczniki i wszystkie są w porządku. Zasilanie na czujnik od poziomu paliwa idzie ale już na pompkę nie ma. Kable sprawdzałem i są całe. Może dodam jeszcze, że wymieniłem akumulator ponieważ wcześniejszy nie dawał radę. Teraz rozrusznik kręci krokowy się załącza a zasilania na pompkę brak. Mój silnik to 1,8 PF. Może ktoś ma jakiś prosty sposób na to bądź bardziej skomplikowany, proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności