Skocz do zawartości

Necrus

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Necrus

  • Urodziny 10.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Kolega pożyczył mi miernik 12V i mierzyłem zgodnie z jego zaleceniami - krokodyla przypiąłem do karoserii a tą częścią z bolcem dotykałem w różnych miejscach na gnieździe antenowym w radio - zarówno w środku na tej częśći, w którą wchodzi bolec jak i na zewnętrznej. Nigdzie nie pokazało napięcia. Jeśli robię coś źle to daj znac prosze - niestety kompletnie się nie znam na elektryce i elektronice, zatem robiłem po prostu dokładnie tak jak mi polecił kolega, od którego pozyczyłem miernik. Te dwie funkcje sprawdzę i jesli sa to wyłącze - znajdę je w menu gdzieś?
  2. Witam, podepnę się. Mam objaw podobny jak większość - łapie mi tylko kilka stacji i to tylko w miastach - na trasie jest dramat. Radio oryginalne z navi. B5 AVF Variant. Zacząłem od zmiany bata - mój był złamany, więc pomyślałem, że pomoże - bat nowy (podobno tej samej firmy, która robi na pierwszy montaż) - wygląda jak oryginał - niestety zero poprawy. Kupiłem więc wyjmaki i wyjąłem radio. Sprawdziłem miernikiem 12v napięcie na wyjściu z radio do anteny - napięcia brak. Pojechałem do sklepu z Car Audio i opisałem kolesiowi sprawę - chciałem kupić separator, żeby zamontować - na co on mi powiedział, że to prawdopodobnie nic nie da, bo tam niekoniecznie musi iść napięcie. Powiedział, że większe prawdopodobieństwo, że coś przy samej antenie nie działa. Polecił mi dobrać się do anteny i tam sprawdzać. No i zgłupiałem - czy w radiu fabrycznym z navi faktycznie może nie być napięcia na wyjściu antenowym? Czy koleś się myli? Próbowałem rozebrać ta podsufitówkę, ale pomimo wieku auta ona się całkiem solidnie trzyma i boje się, że ja uszkodzę, także wolałby tam nie zaglądać jeśli nie ma konieczności.. Natomiast jeśli ma rację i powinienem tam się dobrać moglibyście po krótce opisać jak dobrać się do tej anteny - na szukajce znalazłem info tylko, że trzeba zdjąć ta tylną listwę, a potem odgiąć podsufitówkę i już jest dostęp do anteny, ale ja próbowałem tą listwę ruszyć i ona nie chce zejść, a śrub nigdzie nie widzę EDIT: Znalazłem instrukcję jak zdjąć podsufitkę, zatem moge spróbować: http://forum.vw-passat.pl/threads/134422-Jak-zdjac-podsufitke-kombi-tutorial-(podsufitka-3B6) Będę jednak wdzięczny za informacje o tym napięciu - czy powinno byc czy nie na wyjściu z oryginalnego radia z navi.
  3. Witam, potrzebuję numeru seryjnego servo - 2002, TDI AVF. Będę wdzięczny za odpowiedź.
  4. Witam, podpinam się pod wątek - proszę o podanie rozmiarów tarcz do mojego Paska - nr VIN WVWZZZ3BZ3E075018. Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam!
  5. Teoretycznie samochód był serwisowany do tej pory w niemieckim ASO (sprawdzałem po VIN) a ich o to nie podejrzewam, ale któż to wie. Najważniejsze, że teraz działa i mogę z dzieckiem jeździć bez kurtki i czapki
  6. UPDATE. Układ przepłukany - ogrzewanie działa. Pewnie teraz tak jak Danek75 kilka lat pojeżdżę z tym błędem. Mechanik powiedział, że żeby go usunąć musiałby wymienić ten silniczek, a silniczek jest OK, więc nie ma to sensu. A w trakcie płukania z układu wylewały się nawet 2cm płaty rdzy - zdarzyło Wam się kiedyś coś takiego? Skąd to się mogło wziąć?
  7. UPDATE - No i w końcu pojechałem do mechanika. Powiedział, żeby się za bardzo do tych kodów nie przywiązywać i to że ten akurat się wyświetlił to nie oznacza, że ta konkretnie przypadłość jest. Silniczek V70 okazał się w porządku a całe zamieszanie powodowała prawdopodobnie zapchana nagrzewnica. Ogólnie w płynie są ślady rdzy i po pierwszym płukaniu dużo syfu wypłynęło. Ogrzewanie zaczęło działać, ale nie jest to jego szczyt możliwości. Teraz powtórzymy płukanie i jak dobrze pójdzie to na tym się skończy. Jeśli to nie pomoże to niestety czeka mnie wymiana nagrzewnicy co jest bardzo kosztowne
  8. No u mnie niestety nie działa ogrzewanie Ale skoro Ty masz ten sam błąd i CI działa to może problem jest gdzie indziej? Filtr kabinowy oglądałem i jest OK. Odkurzyłem solidnie lewą kratkę w panelu climatronica, bo wyczytałem tutaj na forum, że czasem sie przypycha od kurzu i komputer błędnie odczytuje temperaturę we wnętrzu. Też nie pomogło. . Niedawno miałem wymieniany termostat, czujnik temperatury i płyn (wskaźnik nie trzymał 90 stopni - mechanikowi chyba nie chciało sie dochodzic który z tych elementów jest winny, zatem wymienił wszystkie) - czy to mogło się w jakis sposób przyczynić?
  9. UPDATE - podpiąłem sie kompem i wykasowałem powyższe błedy. Po ponownym odczycie został tylko 1272 (4F8). Pozostaje mi chyba jedynie oddać do mechanika Chyba, że macie jakies sugestie?
  10. Witam, podepnę się. Climatronic mi wyświetla kody 4F8 i 318. Wyjaśnienie obu znalazłem na forum: 318 - za mało odczynnika 4F8 - probelm z silniczkiem sterującym klapą V70 Zrobiłem analizę komputerem i potwierdziło to się błędami: 792 - włącznik ciśnieniowy klimatyzacji (F129)- brak osprzętu, nie związane ze sprzętem 1272 - silnik sterujący klapy centralnej V70 - uszkodzenie Objaw w samochodzie jest taki, że nie działa mi ogrzewanie. Nawet w mrozy z nawiewów wieje letnie powietrze (niezaleznie czy jadę na klimie, czy na ECON). Co mnie zaskoczyło - jak sie przejechałem kawałek po lesie (objazd korka) i ostro wytrzęsło kabinę, to na moment zaczęło działać ogrzewanie. Potem znowu przestało. Czy macie może jakies sugestie co to może być? Czy to na pewno ten silniczek V70? Może jakas inna przyczyna? Pytam, bo może jeszcze mogę sam coś sprawdzić zanim oddam samochód w ręce mechaników. Póki co straszą mnie, że sprawdzenie tego V70 to kupa roboty bo trzeba rozkręcić całą deskę. A i sam silniczek jest drogi (mówili, że koło 400zł). Ja niestety jestem beztalenciem jeśli chodzi o samodzielne naprawianie auta, zatem musze niestety się na nich zdać.
  11. OK. Dzięki za wyczerpujące info. Pozdrawiam!
  12. Tak dokładnie zrobiłem. Chciałem wyzerować żeby zaczął od nowa liczyć, ale nie wiedziałem, że tym spowoduję, że będzie się automatycznie zerował po każdym postoju. OK. Dzięki - spróbuję to przestawić. A przy okazji pytanie - jeśli jade na tym trybie nie zerującym się to komputer pokazuje wartości średnie z jakiegoś ostatniego odcinka czy z całości odkąd został wyzerowany?
  13. Podepnę się. U mnie nie ma problemu z zapalaniem, nie ma żadnych sygnałów dźwiękowych, ale zerują się ustawienia komputera (średnie spalanie, prędkość etc.). Zauważyłem że dzieje się tak tylko jak samochód postoi dłużej. Jak go zgaszę i pójdę np. do sklepu i wsiądę z powrotem za chwilę to wszystkie ustawienia zostają. Dodam, że zaczęło się tak dziać znienacka. Wcześniej wszystko trzymał jak należy. Czy jest możliwe, że niska temperatura na to wpływa (tak tylko zgaduję bo problemy się zaczęły jak po raz pierwszy zobaczyłem 2 stopnie na wskaźniku temperatury). Będę wdzięczny za sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności