Coliber
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Coliber
- Urodziny 21.07.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
mazury
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
jamcito bmateuszd pisał wyzej o rurce moj kolega z pracy na szrocie kupil rurke i wspawal do golfa 1.9tdi 101km
-
a nie lepiej wspawać właśnie rurkę i zaoszczędzić kasę ?
-
kurde drogie.. myslalem ze tansze.. bo do kombi rowniez bedzie pasowac ?
-
a moglby ktos wrzucic tutaj przykladowy link co zamiast kata moge wsadzic ? bo obecnie jestem do konca miesiaca na poligonie i tylko na telefonie korzystam z neta
-
na przeglądach nie będzie problemu ? " smilieid="528" class="inlineimg" border="0"> Edit: ok poczytałem trochę wieciej na forum a katalizatorze i w kwietniu wywalam dziada z passka :ok
-
jeszcze nie udało mi się sprawdzić ciśnienia w cylindrach i do końca miesiąca nie uda ;/ (z powodu pracy) a może to być katalizator ? przebieg mam spory to może kat już do wymiany, albo może w ogóle go wyrzucić i wsadzić atrapę ?? jak myślicie
-
byłem u mechanika i pech chciał że akurat mu się przyrząd do mierzenia ciśnienia w cylindrach schrzanił musze czekać aż wymieni ale on mówił że skoro mi dobrze auto odpala to raczej w cylindrach wszystko gra..
-
dobrze, wcześniej miałem problemy z odpalaniem ale to była wina stacyjki i po wymianie odpala dobrze.. ale dzisiaj np jak gasilem to był 1 sygnał dzwiękowy, zapaliła się kontrolka abs i chyba akumulatora
-
umówiłem się na poniedziałek u mechanika na sprawdzenie ciśnienia w cylindrach
-
sprawdzalem, bledow brak i dalej jestem w czarnej d..pie jak jutro znajde gdzies miejsce to kazde kolo popodnosze i sprawdze czy obraca sie bez oporow ale raczej to nie hamulce bo jak jade na luzie to jedzie normalnie, nie ma jakiegos wiekszego hamowania
-
hamulce odbijają raczej.. nie sprawdzalem przebieg 420tys
-
u mnie na Select Engine-01 Meas. Blocks nie pokazalo zadnych bledow.. nie wiem czy ojciec ma cos wgrane czy nie ale logi jego auta dopiero na wielkanoc moge zrobic bo go nie ma w domu
-
brak mocy odczuwam od samego ruszenia autem... takze na kazdym biegu i przy kazdych obrotach moje auto chodzi jak muł a ojca lata jak wariac.. (mamy te same auta tylko ze ja mam kombi a on sedana) i jak juz rozbujam go do 120 to idzie ledwo ledwo a ojca momentalnie dochodzi nawet do 160-18 0 ---------- Dodano o 11:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:35 ---------- sorry ze nie edytuje ale siedze na tel i cos mi sie chrzani przeplywomierz wymienialem z miesiac temu
-
nie wiem czy dobrze zrobiłem czy nie.. ale jakoś zrobiłem te logi (dynamiczne robiłem Select Engine-01 Meas. Blocks, dobrze ? i miałem przypadkowo włączone ogrzewanie tylniej szyby, czy to zle ? ) Select Engine-01 Meas. Blocks Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 013) Log (3 - 000) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (6 - 023) Select Engine-01 Basic Settings - 04 Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011) dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 008) passat b5 97r 1.9TDI 110KM nie wiem czemu ale mam brak mocy byłem w warsztacie gdzie zajmują się turbo to mi powiedzieli że turbo, n75 i przepływka dobrze pracują i nie wiedzą czemu mam muła
-
do 300 znajdę jakiś w miare dobry zestaw ? jaką antenę kupić ? czy te krótkie (małe) anteny zdają egzamin ? czym się różnią od tych długich ? jestem totalnie ciemny w tym