Skocz do zawartości

bagger

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bagger

  • Urodziny 09.07.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    L-no

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam, od jakiegos czasu wskazówka temperatury dzienie biega po skali raczej tak szybko temperatura plynu sie nie zmienia. Po podlaczeniu VAG'a okazalo sie ze ECU ma ok 87-90 stopni a Instruments wskazuje od 35- do 80 wskazania pływają. Podejrzewam czujnik na wężu G62 bodajże, ale martwia mnie różne wskazania bardzo dynamiczne, czy to może być problem przewodów? Czy sam czujni potrafi być taki "rozbiegany"? Przeczytalem wiele rożnych informacji postarałem się zdiagnozować VAGiem, proszę o pomoc i wskazówki od czego zaćząć. Pozdrawiam, Jarek
  2. Nie moge logować, odczytywać, obserwować mogę. No to Teraz szukam jak wyczyścic przepływkę a później, daję turbinę do regeneracji. Jakie bloki odczytać przed czyszczeniem przepływki? Zaby można było dojrzeć różnicę?
  3. W 011BS widac ze sztanga chodzi, wiec chyba grucha jest ok. Ale chetnie poslucham wszelkich wskazowek;)
  4. Ok, ja wejsc na 000bs moge nawet sprawdzilem sobie sam timing pompy TDI, wpisując wartosci do arkusza. I faktycznie punk żółty;) jest blisko granicy;) Czyli korekte robi sie w 004BS, tak? A turbiną się zajmę, chyba dam do regeneracji, raz juz byla czyszczona i teraz znow to samo się dzieje, po 2 latach... Dzięki za odpowiedz Sławek:)
  5. Dzięki za odpowiedź, sam mogę jakoś kąt wtrysku zmienić?
  6. Prosze o analizę. Niestety w skrzyni automatycznej ciezko otrzymac pelne obciazenie na 3 biegu. Czasem przerzuca...proszę wziąść to pod uwagę. Czy nie ma za niskich obrotów. Jest jeden log dynamiczny, w ktorym wchodzi w tryb awaryjny, ewidentnie widać przeładowanie. Pozniej już w innych logach dynamicznych to się nie działo.Obstawiam turbine jednak....: http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91557.html A tu pozostale logi, niestety korzystam z vagcom 208.1 i nie mogę logowac grupy 000. Pozostale logi: http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91556.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91558.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91559.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91560.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91561.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91562.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91563.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91564.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91565.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91566.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91567.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91568.html Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam, jarek
  7. Ok, dzięki za info. Mam nadzieję ze te najtańsze VAG KKL będą smigać.
  8. System jedyny słuszny XP. Działa moja skrzynak PW na forum? Czy podac maila? P.S. Słyszałem że krążą gdzieś wsady do klonów. Czy te klony są robione na AVR? Bo z tym dam sobie radę Pozdrawaim
  9. Witam, przeczytalem treściwe posty z tego wątku. Wiem żę najlepszy jest VCDS, najlepiej na ori fejsie. Jednak dla mojego passata, wystarczy VAG KKL. Mam pytanie, wyczytalem tu o FTDI232 DL ze jest polecany, jednak na all pokazały sie z wersją DR. Ma to jakieś znaczenie? Czy ktoś może poratować zwitaminizowanymi programami pod kkl'a?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności