Skocz do zawartości

krzwal

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzwal

  • Urodziny 15.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Silnik
    B2 1.8 90KM
  • Rok produkcji
    1983
  1. Problem rozwiązany. Okazało się, że układ był tylko pozornie odpowietrzony (ciepłe powietrze z nawiewu, ciepły parownik, napięte oba węże itd). Przeprowadziłem odpowietrzanie jeszcze raz i działa
  2. Witam. Podobnie jak autor tematu posiadam VW Santane 1.8 + gaz. Od momentu kiedy kupiłem to auto był walnięty termostat (ciągle otwarty), przez co silnik przy niższych temperaturach się nie dogrzewał. Ostatnimi czasy znalazłem trochę środków finansowych i czasu, więc biorę się za przywrócenie drugiej młodości Santanie. Między innymi wziąłem się za ten termostat. I tak po wymianie termostatu oraz cieczy chłodzącej udało mi się odpowietrzyć układ, termostat się otworzył i trzymał odpowiednią temperaturę. Po kilku godzinach, kiedy silnik ostygł odpaliłem i pojechałem. Po niedługim czasie motor dostał bardzo wysokiej temperatury, ciecz się gotuje a termostat jest zamknięty (dolny wąż zimny). Za bardzo nie wiem, co robić, bo termostat sprawny (otworzył się w silniku oraz w próbie garnkowej), kiedy wyciągnę termostat układ chłodzenia działa bardzo dobrze, ciecz się nie gotuje, chłodnica jest cała gorąca, wentylator się włącza. Jednym słowem wszystko działa. Co robić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności