Skocz do zawartości

mich_nicki

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mich_nicki

  • Urodziny 20.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. mich_nicki

    błąd 16487

    Serwus Koledzy, Pozwolę sobie dołączyć się do tematu, bowiem VAGiem odczytałem w/w kod błędu, a nadto dwa dodatkowe z silnikiem i jeden z ABS - poniżej. Czy słuszenie odczytuję, że padł przepływomierz, czy też może to być usterka którejś z sond lambda? Czy czyścić przepływke?
  2. A ja z kolei zapytam o holowanie j/w - czy będąc holowanym mogę mieć włączony silnik, aby mieć wspomaganie, czy odpuścić to sobie? Załączam filmik obrazujący pracę silnika - szum niestety nie jest specjalnie do wyłapania, jednakże dla mnie odczuwalna jest zmiana w odgłosie pracy, a po wrzuceniu biegu -odczuwalne jest stukanie (podobnie na luzie).https://www.youtube.com/watch?v=lkQdusUIkVk&feature=youtu.be Ps. Sam już nie wiem czy to coś przy silniku, czy być może tak się objawia zużyte sprzęgło Pps. Okazało się, że powodem hałasu w komorze silnika i telepania się auta była zdegradowana poduszka silnika.
  3. roger18sx - tak też pewnie zrobię, i albo zaholuję, albo mechanik do mnie podjedzie. Dzięki i pozdrawiam :-)
  4. Koledzy, Przez jakiś czas czułem, że coś się dzieje z pompą wody - troszkę szumiała, jednak nie zdążyłem jej wymienić. Dziś podczas podczas pokonywania 5km odcinka odczułem stukanie w komorze silnika. Po podniesieniu klapy nie widać wycieków, jednak odgłos pochodzi z pompy - pytanie - czy bezpieczniej będzie przejechać ok 10km do mechanika, czy bezpieczniej autko holować (silnik 1.9 TDI AJM)
  5. cinek2004 - ostatecznie złożyłem auto i podjechałem do polecanego elektryka - na jutro ma zrobić. Dam znać, w tym porobię zdjęcia.
  6. Panowie - znowu sytuacja kryzysowa Auto odstawiłem do mechanika - miał się zająć tylko zlutowaniem kabli. Dzwoni po 2H z informacją, że nie zlutuje, bo od strony silnika wychodzą 3 kable - a w miejscu gdzie się przerwały - z 3 robią się 2 kable. Pytanie - jak to zlutować? On boi się to zrobić, bo mówi, że jak źle zlutuje, to komputer szlak trafi. TO są te kalbe (środek wiązki) - zaizolowałem końcówki brązową taśmą. Mam wrażenie, że kiedyś już było tam coś robione. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56d56794cc6dce5d.html
  7. Stoczyłem dziś nierówną walkę i takie wnioski: - woda dostaje się między metal a dywanik płynąc po tej części metalu na którą kierowca opiera lewą nogę, - woda dostaje się najprawdopodobniej z podszybia - uszczelka pod komputerem (wyglądała nie najlepiej) albo tak jak napisał Baskecior - przez uszczelnienie linki. Jutro zatem jadę po uszczelkę pod kompa. Czy mogę kupić też tą gumę do linki? Wolę wymienić na na zapas, a po wymianie jeszcze uszczelnić to silikonem Dziwna sprawa też, bowiem po laniu wodą - woda pojawiła się pod śrubą - ta najbardziej skorodowaną na 1 zdjęciu. Tak jakby dostawała się spod podłogi; to jednak nie jest możliwe? Załączam też zdjęcia z tego, jak to tragicznie wygląda.
  8. css - nie nie sprawdzałem tego, ale jak tylko wrócę do domu to zobaczę. Poradzono też dzisiaj, abym zobaczył, czy nie leci z miejsca w którym przewiercano się przy zakładaniu alarmu. Muszę zatem zlokalizować miejsce linki od maski oraz gdzie idą przewody od alarmu. Dam znać, a jeśli się uda to porobię zdjęcia.
  9. Cześć, Krótko i treściwie - Passat B5 1999r. 1.9 TDI 115KM - dostaje się woda pod wykładzinę od strony kierowcy (przy pedałach). Wydaje się, że woda leci z komory silnika - ale nie wiem jak dokładnie zlokalizować miejsce. Woda musi bardzo delikatnie się sączyć bowiem nie jest to kałuża pod dywanikiem tylko zawilgocenie, jednak wyrządziła sporo szkód w elektronice. Czy Słyszałeś może o jakimś miejscu przez które zwykle dostaje się woda? Nadmienię, że wróciłem właśnie od blacharza - powiedział, ze nie szukał za intensywnie, jednak nie widział, aby woda w ogóle się dostawała. Przyjechałem do domu i faktycznie - z wierzchu dywanik suchy. Ale zdjąłem listwę i podniosłem dywanik - i przy pedałach dywanik od spodu jest wilgotny. Dramat! Ps. Na podszybiu przy aku nie gromadzi się woda - odpływy są drożne.
  10. Cześć, Uprzejmie proszę o radę - gdzie szukać rozwiązania takiego niżej opisanego problemu. Ogrzewanie nie działa (climatronic). Wskaźnik temperatury leży martwy i nie podnosi się, niezależnie od tego jak długą trasę zrobię. Niemniej, jak włączę webasto na postoju - to wskaźnik temp. idzie do góry - na ok 80* i grzeje ładnie wnętrze auta. Przy mrozach jazda bez ogrzewanie to katorga.
  11. Szanowni Panowie, I ja podłączam się do tematu i proszę o radę. W czerwcu sprzedałem Audi A6 Avant ('99), w którym miałem fabryczny system głośników - nie Bose (8szt) + subwoofer w nadkolu. Grało to dla mnie tak jak trzeba i byłem zadowolony. Teraz mam VW Passata B5 z 1999 r. i niestety nagłośnienie jest kiepskie, choć autko naprawdę fajne. Proszę o informację (bowiem w wyszukiwarce nie odnalazłem) czy ktoś z Was może montował cały zestaw głośników Bose, lub nie-Bose z A6 w Passacie B5? Taki zestaw to ok 400zł na allegro więc stosunkowo niedużym kosztem, jeśli taka adaptacja jest możliwa, można byłoby cieszyć się w Passacie naprawdę miłym dźwiękiem. Uprzejmie proszę o informację
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności