Skocz do zawartości

hurricanes

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hurricanes

  • Urodziny 16.09.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dzień dobry posiadam passata b5 fl z 2001 roku, jakis czas temu wysiadł mi panel klimatronica ( zgasł i już się nie "podniósł") kupiłem drugi i niestety od wersji angielskiej (czytałem o przekładaniu pinów w kostkach silników i potencjometrów). Po diagnozie ( obieg wewnętrzny + ECON) wyszło mi na chwile obecną: 25b tu doszukałem się że to dot. V85, 31d 4f7 tu V68 4f8 tu jakiś błąd siłownika klapy centralnej 4fA tu V71 538 513 Po kasacji (ECON) nie znikają, czyli błędy nadal są. Pytanie czy dlatego te błędy występują gdyż mam angielski panel klimatronica? Czy muszę przepinać te w/w kabelki w kostkach? Czy to spowoduje kasację błędów? Czy może lepiej podpiąć się VAGiem? (muszę poszukać magika, ale chcę się upewnić). Panel nie działa mi w tej chwili jak należy. Stary panel funkcjonował wyśmienicie, póki jak wspominałem nie zgasł całkowicie. Dodam może jeszcze iż w drugiej diagnozie („...By wejść do trybu serwisowego należy równocześnie nacisnąć [ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -]. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do trybu normalnego...”) wyskoczyły dane: 00 Suma, 0=maksymalne chłodzenie, 255=maksymalne grzanie 59 01 45 st. C 02 Średni index naświetlenia słonecznego 15 03 Aktualny index naświetlenia słonecznego w mW/cm2 0 04 Średnia temperatura wg. czujnika w zderzaku -4,2 st. C 05 Aktualna temperatura wg. czujnika w zderzaku -2,0 st. C 06 Temperatura w komorze powietrza zasysanego 44,0 st. C 07 Temperatura nawiewu obszar nóg 47,0 st. C 08 Temperatura nawiewu środek 41,4st. C 09 0 10 2 11 Temperatura V68 0=maks.ciepło, 255=maks.zimno 255 12 Praca nawiewu centralnego V70, 0=nogi/odmrażanie szyby, 255=środek 235 13 Obieg powietrza, 0=zamknięty, 255=otwarty 255 14 Praca nawiewu nogi/odmrażanie szyby V85, 0=naw na przednią szybę,255=naw na nogi 255 15 Czas pracy silnika od uruchomienia 0 16 Prędkość w km/h 0 17 -50 18 0 19 Przyczyna wył. kompresora klim, 0=brak, 5=zbyt nis. obroty, 6=ECON, 7=OFF 8 20 0 21 ? Zaczyna się od 0 0 22 -77 23 41,7st. C 24 85 st. C 25 Ustawienie V68 w pozycji ciepło 41 26 38 27 Ustawienie V68 w pozycji zimno 218 31 Ustawienie V71 w pozycji zamknięty obieg powietrza 25 33 Ustawienie V71 w pozycji otwarty obieg powietrza 230 34 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na szybę. 38 36 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na nogi 218 37 Czas postoju w minutach (zapłon wył.) od 0 do 240 minut 255 39 Czas od włączenia zapłonu w cyklach 4-sekundowych --- Pogrubione to moje odczytane wyniki, dziękuję za uwagę i pozdrawiam. ps. mam problem z czujnikiem temp. zewnętrznej, co widać po powyższym, ale z tym sobie poradzę ( tak mi się wydaje) to element rezystancyjny więc zapewne gdzieś jest słaby styk.
  2. Ok, ok, ale dziwne że bezpiecznika nie spaliło.
  3. Witam, posiadam passata b5 fl z 2001 roku kombi i także mam problem z wycieraczka, wg. ksiażki odpowiada za nią bezpiecznik nr 27 (chyba ze źle patrzę) niestety tego bezpiecznika nie było, po włożeniu i przekręceniu stacyjki, zero reakcji, zastanawiam sie co dalej mam sprawdzać. Czytałem powyższe opinie o zapieczonej ośce wycieraczki, jednak to chyba ostateczność. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności