Skocz do zawartości

sebulba

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sebulba

  • Urodziny 05.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Proponuje odgrzac temat poduszki pasazera i jej deaktywacji w starszych modelach Rowniez mi przyszlo sie zastanowic co z tym fantem zrobic przy koniecznosci przewozu fotelika z przodu, wiec wg mnie opcje wygladaja tak, opisywane z reszta wyzej w postach: 0. rozwiazanie silowe, czyli odpiac wtyczke i juz - raczej slaby pomysl 1. wylaczenie w komputerze - skutek: lampka kontrolna sygnalizuje kilkusekundowym miganiem ze airbag off 2. odlaczenie wtyczki airbaga i zastapienie opornikiem odpowiednim, zeby symulowac airbaga i nie zapalac kontrolki i nie generowac bledu w komputerze - skutek: nikt nie wie ze poducha nie dziala - oba rozwiazania niepraktyczne, bo nie mozna wlaczyc poduszki w dowolnym momencie co ciekawe, po moim telefonie do jednego dobrego serwisu aut vag we Wroclawiu i do jednego ASO, podalem dane auta, oba stwierdzili ze byc moze w moim modelu nie da sie zrobic opcji 1. czyli przez komputer - ponoc za stary kibel mam ( 97r ) a co drugie ciekawe, to mi osobiscie udalo sie podczas testowania lacznosci na kupionym kablu kkl, w roznych programach, tylko odczytujac kanaly i nie robiac zadnych modyfikacji - dezaktywowac domykanie szyb z kluczyka i wylaczyc centralny ... ciekawe czy przypadkowo nie mozna aktywowac wylaczonej poduchy sposobem 1. byloby bardzo nieprzyjemnie jezdzic z fotelikiem ze swiadomoscia ze jest off, a tak na naprawde "przypadkowo" sie uruchomila; na kontrolke nie zawsze sie zwraca uwage, zwlaszcza jak nie ja prowadze W kazdym razie pomysla mam takiego - taka podyfikacja koncepcji z kluczykowym wylacznikiem w schowku, ktory jest w nowych modelach Jest chyba do kupienia oprocz wymienianego wyzej zamka do schowka deaktywujacego poduszke, ktory trzeba by wkomponowac w schowek i ogolnie troche porzezbic, ori przycisk 7M3 919 234 01C, na konsole ( edit ... wlasnie sprawdzilem ze to nie przycisk tylko lampka sama sygnalizacyjna; no ale w kazdym razie jakby inny przycisk z konsoli zaadaptowac to na to samo wyjdzie ) Byloby cacy jakby prostym sposobem zaadaptowac go do rozlaczenia/deaktywacji poduchy. Samemu badz zlecic. Ale nawet jak zlecic komus, to chcialbym wiedziec jak i gdzie sie gosc podpina kablami. No i wlasnie tu moje pytanie, bo koledzy widze tez pytaja a nikt nie odpowiedzial konkretnie: - czy on na zywca rozlacza obwod zasilacy poduszke? czy to wieksza kombinacja z ingerencja w paramatry komputera? - czy przy wylaczonym zasilaniu tylko mozna ten kluczyk obracac? - co bedzie jak zamontuje sie przycisk, ktory bedzie na zywca robil przerwe w obwodzie? czy sie stanie jak "przypadkowo" podczas jazdy sie kliknie ten przycisk? nie zrobi katastrofy?
  2. LB3Y - Colorado Red Metallic tudziez po naszemu - wisniowy metallic
  3. ... a faktycznie bo juz tych pozniejszych zdjec nie zarejestrowalem Ogolnie sympatycznie, tylko jak to mowia - czarny do wszystkiego pasuje :ok
  4. Apropos lamp tylnych do sedana B5 ... Ma ktos moze u siebie zamontowane takie? link do DECTANE: https://www.dectane.de/product_info.php?info=p4997_led-taillights-vw-passat-3b-lim--97-01---red-crystal.html tudziez u MAPETA: http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-sedan-9600-redwhite-diodowe-ldvw20-p-8164.html?osCsid=891srclklop8dgu9kj5d6a1s41 na aukcjach w alegro widzialem foty z bialy/srebrnym 3B. Wyglada taksobie... troche w japonskim stylu. W forumowych prezentacjach nie widzialem Moze ktos ma fotki na jakims ciemnym lakierze, najlepiej czerwonym/bordowym? ... ciekawi mnie efekt :hmm
  5. Czesc kolego z Wroclawia, odwolam sie do Twojego pytania i zawiaze ogolnie do tematu oklejania folia Gdzies wczesniej w postach pisales, ze byles na Bielanach w firmie oklejacej fury. Pewnie w ZmianaKoloruAuta? Dobrze trafiles, to profesjonalna godna polecenia firma A ze drogo - takie realia, ceny nie sa z kosmosu, tylko maja bezposrednie przelozenie w cenach odpowiednich do klejenia na fury folii. 1m2 = ok. 90pln netto Folie trzeba kupic niestety w hurtowni i narzuconej ilosci handlowej, zwykle szerokosc rolki to 1.37m lub 1.52m nawet. Lusterko: 0.5m x 1.37m x 90pln + VAT = ok. 75 pln za sam material Robote wykona 1 ludzik w godzinke, wiec jak kasuja 100 pln to nie jest zle No ale dach to juz wiecej problemow, wiecej ludzi potrzeba to nalozenia takiego kawalka folii, trzeba czystosci, miejsca, narzedzi do starannego klejenia - stad cena. Tu wklad pracy jest olbrzymi I najwazniejsze w zagadnieniu, czyli jakosc powierzchni ( rysy, odryski czy korozja ) ... musi byc IDEALNIE pod folia, ktora jest przeciez grubosci 50-80 mikronow, bedzie widac kazdy wlosek, kazdy paproch, kazdy minimalny nawet odprysk lakieru Moze nie wszystkim to bedzie przeszkadzac, ale jak ma byc profesjonalnie, to kazda niedoskonalosc trzeba wyczyscic, wyszpachlowac, wypolerowac. Tylko wtedy jest gwarancja ze bedzie git i ze bedzie imitowalo lakierowanie. ... a klejenie na rdze, w celu zamaskowania to juz w ogole pomysl kulawy, bo po paru tygodniach folia sie pod wplywem temperatury kurczy/rozszerza i zerwie lakier w okolicy rdzy. Bedzie widac placki nieprzyklejone pod folia Tyle moim zdaniem jakbys chcial Naxus namiary na innych wyklejaczy w okolicy to moze pomoge...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności