Skocz do zawartości

jaro5588

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jaro5588

  • Urodziny 11.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zelów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. silnik 90km wężyki od n75 wymienione egr zaślepiony wymieniony rozrząd zwiększona dawka startowa ponieważ na zimnym ciężko palił ale brak mocy :nie Pozdrawiam BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_196235.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_196234.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196233.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_196232.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_196221.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_196222.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196223.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_196224.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_196225.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_196226.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_196227.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196229.html
  2. dzieki panie Tomku za odpowiedź dopiero dzisiaj zrobiłem jak pan pisał przy okazji wymieniłem na wszystkich pompkach uszczelki i przeczyściłem końcówki wtrysków bo bardzo były ubrudzone nagarem , spalanie na biegu jałowym spadło z 1,1 do 0,7. wrzucam logi po czyszczeniu 013 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_138535.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_138536.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_138537.html jeśli by ktoś miał chwile czasu to proszę o analizę a zapomniałem napisać że passacik pali teraz od strzała pozdrawiam
  3. witam wszystkich chciałem prosić o sprawdzenie logów
  4. Tak starsze z moim b5 chodzi normalnie i z brata borą z 2000 roku tez Własnie nie mam możliwości podłączyć sie do czegoś co jest już na can. gdy podepnę się do b6 to wszystkie funkcje są dostępne tylko podczas logowania jakis czas jest komunikacja np jak egr sprawdza to podczas zmian on/off traci komunikacje. Dzięki za zainteresowanie. ---------- Dodano o 19:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:46 ---------- przed chwilą zrobiłem te logi jak ktoś by mógł zerknąć byłbym bardzo wdzięczny 013 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_136680.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_136681.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_136682.html
  5. dzięki kolego za odpowiedz Benzyny nie tankowała a nie wiesz co może byc z programem ze podczas logowania traci komunikacje jutro postaram sie zrobic te logi to wrzucę
  6. witam proszę o pomoc i analize logów statycznych, logi są nie kompletne gdyż podczas logowania nie wiem z jakich przyczyn traci komunikację z samochodem , a z innym samochodem normalnie wszystko chodzi. Samochodem jezdzi moja siostra i od pewnego czasu zaczął ciężko palić i kilkakrotnie przeszedł w tryb awaryjny,dodam ze po odpaleniu silnik kuleje jak by na trzech tłokach chodził. P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B P1261 zawór/dysza wtryskowa 1 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N240 P1270 zawór/dysza wtryskowa 4 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N243 P0234 Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P1263 PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_136370.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_136369.html wszystkim z góry dzięki:respect
  7. panowi pomoze ktoś dzisjaj miałem robic logi a tu nawet passacik nie odpalił
  8. witam proszę o pomoc w analizie błędów samochud to passat b6 1,9 tdi oznaczenia silnika bxe. samochodem jezdzi moja siostra i od pewnego czasu zaczoł cieżko palić i kilkakrotnie przeszedł w tryb awaryjny. Czy to koniec pompek !!! P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B P1261 zawór/dysza wtryskowa 1 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N240 P1270 zawór/dysza wtryskowa 4 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N243 P0234 Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P1263 PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal
  9. witam proszę o pomoc w analizie błędów samochud to passat b6 1,9 tdi oznaczenia silnika bxe. samochodem jezdzi moja siostra i od pewnego czasu zaczoł cieżko palić i kilkakrotnie przeszedł w tryb awaryjny. Czy to koniec pompek !!! P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B P1261 zawór/dysza wtryskowa 1 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N240 P1270 zawór/dysza wtryskowa 4 graniczna wartość regulacji przekroczona w góre-N243 P0234 Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P1263 PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal
  10. dzięki za odpowiedz wlasnie przepływka podmieniona bo tamta co była się zepsuła wyczyszczę ja a jak nie to dziurka A co z tym n75 co mozna by zrobic wyczyscic przedmuchac
  11. dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118195.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118196.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118197.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118198.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118199.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118200.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118201.html statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118202.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118203.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118204.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_118205.html
  12. dzięki za analize kąt zmienie jak bede miał jutro czas ,jakiej średnicy tą dziorkę zrobic pomaga taki zabieg wogóle a jeszcze jedno moze ktoś wrzucić loga z 100% poprawnie działającą przepływką
  13. Dzisiaj wymieniłem termostat i wyczyściłem przepływomierz moim zdaniem przepływka ożyła ale proszę kogoś bardziej doswiadczonego w czytaniu logów o sprawdzenie , nie wiem czy wartość ządanom powinien uzyskać przy ok 1750 obr czy później a jeszcze jedno dzisiaj poruszałem też stangom od turba bez oporów chodzi ale po logach widze ze i tak późno wstaje statyczne http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116115.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116116.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116117.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116118.html 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116119.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116120.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116121.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116122.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116123.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116124.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_116125.html 011
  14. wiem ze niedogrzane trzyma maks 78,5 termostat do wymiany mam własnie dzisiaj przy robieniu logów zauważyłem. Katalizator wycięty filtr paliwa wymieniony z miesiąc temu a powietrza z dwa
  15. Witam wszystkich proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115965.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115966.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115967.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115968.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115969.html 013 logowałem tez na jałowym zeby pokazac wartości bo chyba za duze. dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115970.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115971.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115972.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115973.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115974.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115975.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115976.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115977.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/jarek5588_115979.html dodam tez ze logi robiłem bo od jakiegoś czasu passat więcej pali i dymi na jasno-biało po odpaleniu po 5 min przestaję . Hamulce sprawdzone przed zimom wiec nie trzymają a jeszcze jedno egr mam zaslepiony. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności