Skocz do zawartości

rb1989

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rb1989

  • Urodziny 18.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafael
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2009
  1. Forumowicze, Skoro doradcy serwisowi w ASO VW znają ten problem i jest on typowy, to czy nie warto wgrać sobie nowy soft za 300zł i mieć problem z głowy? Ja tak zrobiłem i od tej pory zero problemów.
  2. Dzisiaj odebrałem samochód z serwisu, podobno aktualizacja programu ma załatwić ten problem.
  3. Kolego, miałem wczoraj dokładnie to samo. Jak dojeżdżałem do bramek na A4, to włączyło mi się na komputerze: Engine Fault - Workshop, na zegarkach przywitała mnie kontrolka i dalej już osiągałem max 100 km/h, gdyż silnik przełączył się w tryb awaryjny. Po dojechaniu do domu i podłączeniu do VCDS'a zobaczyłem: 009299 - DieselParticle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 136155 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.08 Time: 19:21:39 Freeze Frame: RPM: 2461 /min Speed: 123.0 km/h Voltage: 14.44 V Pressure: -87 mbar Pressure: 3 mbar (no units): 397.8 Temperature: -9.9°C 001027 - EGR Valve(N18) P0403 - 000 - Malfunction - MILON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 136193 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.08 Time: 19:38:21 Freeze Frame: RPM: 1817 /min Speed: 92.0 km/h Load: 0.0 % Load: 14.9 % Lambda: 90.7 % Mass Air / Rev.: 560.0mg/str Temperature: 83.7°C Z tych dwóch błędów udało się skasować tylko błąd czujnika na dpfie. Ten drugi (błąd EGR) wyświetlał się zaraz po skasowaniu. Na drugi dzień, jak ręką odjął, passek lata aż miło. Jednak postanowiłem nie bagatelizować tego, zrobiłem mały research i okazało się, że jest to usterka powszechnie znana mechanikom w ASO. Twierdzą, że przy niskich temperaturach zawór EGR wariuje. W związku z tym producent proponuje wgranie nowego oprogramowania do sterownika silnika, które ma wyeliminować ten błąd zaworu w przyszłości. Zdecydowałem się na to, gdyż tryb awaryjny silnika w trasie to dla mnie duży dyskomfort i chciałbym tego za wszelką cenę uniknąć. Koszt to 300-400zł ( w zależności od ASO, czas trwania 2 godziny, wgrywanie ponoć odbywa się on-line z serwera producenta). Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam Rafael
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności