Skocz do zawartości

Ziolowo

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ziolowo

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Bardzo proszę o analizę logów, zapieczone kierownice spalin już od 5 lat w tym samym miejscu się zacinają co powoduje czasami przeładowanie po dłuższej emeryckiej jeździe, ale pojawił się nie dawno problem przy odpalaniu na zimnym silniku, od czasu do czasu silnik nierówno pracuje i kopci przy tym na biało, wydaję mi się że działo się to głównie przy ujemnych temperaturach i gdy często jeździłem na rezerwie, może to woda w baku, syf w filtrze paliwa, który od razu mówię na dniach wymieniam, niestety nie udało mi się tego uchwycić vagiem, także proszę o pomoc. Logi: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_256428.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_256429.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_256430.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_256431.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_256432.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_256433.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_256434.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_256435.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_256436.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256437.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_256438.html Gdy grupę można logować w BS, MS dynamicznie i statycznie to zamieszczone to jest w jednym linku, na jednym wykresie. Przy logowaniu dynamicznym grupy 003 w jednej z prób wystąpiło przeładowanie. Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam Forumiczów :papa
  2. Dziś udało mi się złapać notlauf z laptopem i udało mi się zrobić log w bloku 11 Co najlepsze próbowałem powtórzyć ten wyczyn ale "niestety" każdy kolejny log przebiegał prawidłowo i nie odbiegał znacząco od normy np. Ten Ktoś ma pomysł co to może być prócz zapieczonych kierownic bądź brudnych łopatek? Z góry dzięki jestem skłonny coś postawić za diagnozę i łopatologiczne wytłumaczenie :piwko I przepraszam za mało informacji ale robiłem to w trakcie powrotu do domu ponieważ cierpię na ciągły brak czasu
  3. Dzięki za szybką odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanie czy w bloku 010 w "Throttle" jak nacisnę pedał gazu do końca to powinno być 100% ?
  4. Dynamiczne Bloki 001 003 004 Bloki 008 010 011 Bloki 007 013 023 Statyczne Bloki 001 003 004 Bloki 007 011 013 Blok 023 Sorry za brak wszystkich logów i mało dokładne dane ale to z braku czasu. Gdy znajdę chwilę zrobię to porządnie. Mam nadzieję że da się coś z tego wyczytać. Z góry dziękuję.
  5. Macie rację. :dupablada Logi robiłem z ojcem a on chyba nie do końca mnie zrozumiał:dupablada Świetnie że to zauważyliście i za to stokrotne dzięki:ok W najbliższym czasie postaram się o umieszczenie odpowiednich logów
  6. Proszę o analizę Silnik ATJ 115km szkrzynia 6 Dynamiczne Grupy: 001 Grupy: 003 Grupy: 004 Grupy: 008 Grupy: 010 Grupy: 011 Grupy: 013 Statystyczne Grupy: 001 Grupy: 007 Grupy: 018 Grupy: 023 Grupy: 013 Grupy: 003 Grupy: 004 Z góry dziękuję.
  7. http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2889067547.html Czy ten kabel będzie dobry? Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności