Skocz do zawartości

road-runner

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O road-runner

  • Urodziny 14.12.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sulęcin woj. lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. A ktoś może mi podpowie dlaczego przestała opuszczać się szyba (lewy tył), po zepchnięciu jej ręcznie podnosi się normalnie. Przyuważyłem przed chwilą i zastanawiam się co mnie czeka rano...
  2. Witam Kolegów. Moje zdanie, wynikające z doświadczenia mówi że wymienia się tylko uszkodzony, zużyty wahacz i po sprawie. Co do firmy-ja zamontowałem RTS i po 30000 cisza. Nic nie stuka, zero luzów, po prostu ok. Nawiasem mówiąc RTS ma trzyletnią gwarancję(mają to nawet na swojej stronie). Pewnie inne też by chodziły, tylko większość mechaników robi podstawowy błąd. Wahacze, a zwłaszcza część która pracuje dokręca się na sztywno dopiero po opuszczeniu auta na koła. W przeciwnym razie po opuszczeniu wahacz jest już naprężony, a co za tym idzie szybciej się zużywa. I wtedy nie ma znaczenia czy to Lemforder, czy Febi, TRW, RTS lub inny. Ja zrobiłem tak nie tylko w moim aucie i jak dotąd reklamacji nie było. A taki błąd potrafią zrobić nawet w ASO. Zresztą ktoś już o tym pisał szerzej w wątku o wymianie wahaczy w turbodieslu-nawet manual był. Pozdrawiam i przyjemnej wymiany.
  3. Koledzy, a montował ktoś TX 700can? Nabyłem, pojeczałem do kolegi na montaż i ****. Zamontował, tyle że nie dokończył. Nawiasem mówiąc kumaty gość tylko nigdy nie ma czasu. W związku z tym mam zamiar zamontować go od nowa i w pełni uruchomić sam. Tyle że instrukcja montażu producenta jest ponoć mało dokładna i po montażu w/g niej nie wszystko działa. Jak ktoś to przerabiał proszę o schemat na priv, lub maila [email protected].
  4. Kolego Piotrek VW, a na dwa byś się pisał? Kombi i sedan. Może znajdę jeszcze jakieś auto? Lokum się znajdzie, termin koniec sierpnia. Do Sulęcina byś dojechał? Oczywiście termozgrzewka.
  5. Też bym się pisał, trzeba rozpytać o ceny dla pary aut i działać. Ile za sedana, ile za kombi i umawiamy się na oklejenie. Mnie interesuje Gorzów, Słubice, Kostrzyn (ew. w okolicach tych miast). Dalej nie bardzo bo dojazd zje to co zaoszczędzimy.Może być też Międzyrzecz.
  6. Ja mam UNIDENA PRO 510 XL, Passat to już trzecie auto w którym je zamontowałem, do tego bat Lemm AT 1200. Jakoś przez ładnych parę lat i przy ŻADNEJ kontroli nikt się nie pytał o homologację i dopuszczenie przez Ministra Łączności. Czyli można to zignorować i cieszyć się z bardzo dobrej jakości cb. W ramach ciekawostki antena jest przymocowana pod śrubę od relingu (lewy tył-podpatrzone na forum, wykonanie własne), SWR 1,1-1,2-zależy od miernika. Polecam bo warto.
  7. Witam, koledze w Leonie padł silnik. Pilnie poszukuje 1,9 Tdi BLS. Gdyby ktoś coś wiedział proszę o kontakt. Ten silnik który miał zdechł klasycznie-pęknięty wał (chyba, sprawę znam tylko z jego opisu) i młócka ogólna.
  8. Witam szanownych forumowiczów. Mam pytanie odnośnie dziwnego zachowania centralnego z pilota-fabryczny. Po zostawieniu auta na parkingu po powrocie okazało się że nie mogę otworzyć go z pilota. Mechanicznie ok, z pilota tylko zamykanie. Dodatkowo przyuważyłem wysunięty z atrapy emblemat. Wymieniłem baterię, wróciło do normy. Z ciekawości założyłem starą i też ok. Zastanawiam się co to mogło być, poprzednio wymieniałem baterię ze względu na zmniejszenie zasięgu działania pilota, ale takich objawów nie miałem. Mam pewne podejrzenie ale nie chcę nic sugerować. Ktoś kuma co to mogło być?
  9. Kiedyś na pewno.Średnio raz w roku, ok lipca robię usługi dla nich związane z oświetleniem przeszkodowym komina, instalacją odgromową itp. Niestety tylko jako podwykonawca ale i tak w miarę się opłaca. A komin wysoki-sami na niego nie wchodzą. A Ty co tam robiłeś?
  10. Szkoda że wcześniej nie zaglądałem na ten wątek.W lipcu i sierpniu byłem w Kostrzynie prawie codziennie-walczyłem w Arcticu.Gdybyś był u Krzyśka na Kormoranie daj znać na 601882571.
  11. Witam szanowne grono forumowiczów.Mieszkam w Sulęcinie, od grudnia ujeżdżam Czarnego Demona Autostrad-B5 fl, 131KM.To jak do tej pory najlepsze auto jakie mam. No i pochodzenie zacne-poprzednim właścicielem był Witold Pronobis. Trochę już pokombinowałem przy samodzielnych naprawach, w razie potrzeby chętnie pomogę. Mail [email protected]. Pozdrawiam.I tak przy okazji-gdzie kupić forumową wlepkę?
  12. Witam wszystkich forumowiczów!Dzisiaj zakończyłem walkę z alternatorem w moim Czarnym Demonie Autostrad.Zaczęło sie od komunikatu ,,generator werkstatt".Wymieniłem regulator,nie pomogło.Po pomiarze alternatora(trzeba rozlutować mostki)okazało się że padł wirnik.Nawiasem mówiąc nie trzeba demontować wentylatora żeby wyjąć alternator,trochę kombinacji plus przemyślenie jak wsadzić nową śrubę od dolnego mocowania.Ja przeciąłem ją po całkowitym odkręceniu,potem rozwierciłem gwint w korpusie alternatora,po wszystkim nowa śruba od strony silnika,podkładki nakrętka,zabezpieczyłem przed samoistnym odkręceniem i gra muzyka.Nakrętka jest pod kołem sprzęgiełka alternatora-nie ma problemu.Nie polecam samodzielnej wymiany wirnika,ani przez partackiego mechaniora.Po prostu wypada wymienić łożyska w alternatorze i trzeba je wcisnąć praską.U mnie mechanior nie wcisnął łożyska na wirnik i w efekcie wirnik pojechał po stojanie-efekt mam nowy alternator.Ogólnie rzecz biorąc lepiej wymienić od razu alternator.Chodzi o to,że cały,nowy to 489 zł.A wymieniając regulator to 70-130,wirnik 165,łożyska po ok 20.Jak dobrze policzyć to naprawa mija się z celem.Poza tym szkoda Passata-nie lubi dziadowania:D.Do zdjęcia paska z alternatora wystarczy klucz 19(oczkowy)i naciągnięcie rolki napinacza w prawą stronę auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności