Skocz do zawartości

Hayat

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Hayat

  • Urodziny 01.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Glogow

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005
  1. Bartekzks, te numery ktore podales to pasuja oprocz tych 038 130 073 BQ, ktore obecnie sa w moim aucie, tak? W sumie znalazlem juz identyczny pompowtrysk i jade dzisiaj po niego do Krosna Odrzanskiego ale mysle, ze mozemy w tym temacie podtrzymac ten watek i okreslic wspolnymi silami forumowiczow pasujace pompki do silnika BMP. Pozdrawiam.
  2. Witam. Moje pytanie podepne pod ten temat, jako, ze mam wlasnie taki sam silnik czyli 2.0Tdi 8V BMP. Silnik zaczal nierowno pracowac i strasznie drgal na wolnych obrotach. Podejrzewalem uszkodzenie pompowtryskiwacza gdyz tak mocno ostatnio zachwalalem je, ze od kiedy mam Passata czyli jakies 4 lata nigdy nie mialem z nimi problemow a auto uzytkowane bylo caly czas ile fabryka dala. W miesiacu 1800km na dojazdy za miedze do pracy. Dziw mnie bral kiedy sluchalem o czestych problemach pompowtryskow uzytkownikow tych aut. Wsiadalem , opor na gaz i tak przez te cztery lata........... ..........az do tej chwili ;) . No dobra, VCDS w drodze ale jak tu sprawdzic ktora pompka nie pracuje................ano tak. Sciagnalem pokrywe zaworow i odczepialem po kolei wtyczki pompowtryskiwaczy zaczynajac od prawej strony, po czym ze zdjeta pokrywa, liczac sie z tym, ze klawiatura moze troche pochlapac komore silnika i osprzet podejmowalem proby odpalenia silnika. Odczepiajac pierwsze trzy kostki, wyraznie widzialem, ze silnik nie moze zapalic czyli wniosek taki, ze odczepialem sprawne pompowtryski. Wystarczylo mi, ze silnik nie odpalil zaraz po wcisnieciu kluczyka. Odpinajac czwarta kostke pompowtryskiwacza silnik odpalil tak jak wczesniej zaczynajac nierowno pracowac na obrotach. Teraz bylem pewien , ze to pierwszy pompowtrysk od strony rozrzadu. Zabralem sie za sciaganie klawiaturek i moja diagnoza okazala sie 100% potwierdzona. W pompowtryskiwaczu urwal sie elemen, ktory trzymal sprezyne z reszta pompowtryskiwacza jak i gniazdo w ktorym pracuje sruba regulacyjna zostalo ulamane do polowy. Moje pytanie w tym watku dotyczy numeru pompowtryskiwacza ktorym jest 038130073BQ i brzmi. Jakie sa zgodne z moim silnikiem oznaczenia pompowtryskow. Jezeli sa to czy przy wymianie na pompowtrysk o innej koncowce jest jakas procedura adaptacji lub kodowania czy moze wystarczy tylko dobrze ustawic i niepotrzebne jest kodowanie programowe. Wtajemniczonych w problem prosze o podanie (jak jest) linka do ustawiania pompowtryskow. Kupie takze pompowtrysk o tym samym oznaczeniu z okolic dolnegoslaska lub 150km od Glogowa. Pozdrawiam.
  3. Witam kolego Major. Czy wiesz jakim sposobem dopasowac Immo do ECU (BOSH), ktore jest w aucie? Czy mozna to zrobic komputerem diagnostycznym VAG lub oprogramowaniem VAG- COM? Jezeli tak to czy jest ktos na Dolnymslasku, kto takie operacje wykonuje? Pozdro. P.s. Jezeli komputer Siemensa jest rzeczywiscie do silnika BMR 170PS to albo ja albo sprzedajacy popelnil blad, poniewaz oznaczenie mojego silnika to BMP 140PS. Podaje takze oznaczenia ECU. BOSH 03G 906 021 AC to ten, ktory jest w aucie wraz z silnikiem SIEMENS 03G 906 018 CE zakupiony z zestawem w internecie
  4. Witam. Ostatnio mialem problem z immo w pasku. Po przeczytaniu kilku postow na forum doszedlem do wniosku, ze wymiana calego zespolu (komfort, stacyjka, rygiel kolumny kierownicy i sterownika silnika) pomoze mi usunac tamta usterke. Polakomilem sie na taki zestaw i kupilem z allegro. Po zamontowaniu w/w czesci mam problem z odpaleniem auta. Owy tkwi w tym, ze nie przylozylem sie dokladnie do lektury i komputer z zakupionego zestawu jest marki Siemens a w aucie byl oryginalnie Bosh. Objawy sa takie,ze na kompie Siemensa nie ma immo, tzn nie swieci sie napis na zegarach ale za to silnik ani mysli sie odezwac, zas jak podepne kompa Bosh to silnik odpali ale tylko na 2-3 sekundy po czym gasnie i na zegarach jest napis o zabezpieczeniu SAFE czy jakos tak. Moje pytanie brzmi, czy mozna jakos zsynchronizowac komputer Bosh z reszta zespolu?
  5. Witam. Nie chcąc pisać nowego tematu podpinam się pod obecny z nadzieją, że ktoś odczyta ten post. Sprawa jest następująca. Mam okazję kupić auto, konkretnie model Passat B6, 2005rok, 2.0 TDI 140 km z DSG. Auto jest po małej stłuczce (głownie wymiana części na nowe i wizyta u lakiernika ), jednak główna sprawa przedstawia się inaczej. Mianowicie znajomy, od którego chcę kupić to autko zgubił kluczyki. Samochód jest wciąż otwarty. I tu pytanie brzmi. 1. Czy mogę dopasować do tego auta kluczyk oferowany na portalach aukcyjnych lub z innego VW Passata? 2. Jeżeli tak to czy dam radę zrobić to we własnym zakresie zakupując przeznaczone do tego celu interfejsy i oprogramowania? 3. Jeżeli nie dam samemu rady, to czy jest ktoś w okolicy Lubin Głogów Legnica, kto mógłby mi to wykonać? P.s. W razie zaciekawienia tematem podaję namiary na siebie. E-mail [email protected] lub tel. 0048724739829. Pozdrawiam Pawlak
  6. Hayat

    Pin do immo

    Witam. Nie chcąc pisać nowego tematu podpinam się pod obecny z nadzieją, że ktoś odczyta ten post. Sprawa jest następująca. Mam okazję kupić auto, konkretnie model Passat B6, 2005rok, 2.0 TDI 140 km z DSG. Auto jest po małej stłuczce (głownie wymiana części na nowe i wizyta u lakiernika ), jednak główna sprawa przedstawia się inaczej. Mianowicie znajomy, od którego chcę kupić to autko zgubił kluczyki. Samochód jest wciąż otwarty. I tu pytanie brzmi. 1. Czy mogę dopasować do tego auta kluczyk oferowany na portalach aukcyjnych lub z innego VW Passata? 2. Jeżeli tak to czy dam radę zrobić to we własnym zakresie zakupując przeznaczone do tego celu interfejsy i oprogramowania? 3. Jeżeli nie dam samemu rady, to czy jest ktoś w okolicy Lubin Głogów Legnica, kto mógłby mi to wykonać? P.s. W razie zaciekawienia tematem podaję namiary na siebie. E-mail [email protected] lub tel. 0048724739829. Pozdrawiam Pawlak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności