Skocz do zawartości

Proxymity

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Proxymity

  • Urodziny 21.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. No i stało się. Po 10k km od wymiany oleju kontrolka zaświeciła się nawet na wolnych obrotach (przedtem świeciła tylko na wysokich przy max prędkości). Niestety po sprawdzeniu na manometrze ciśnienie przy 3 tys obr nie przekraczało 2 bary. Pompa do wymiany. Kupiłem pompę (nie orginał więc dość tanio) i miska do czyszczenia. Tragedii nie było z brudem, sitko przeczyszczone. Po wymianie przy 3 tys ciśnienie 4 bary więc jest ok. Na wolnych ok 1,5 -1,6 (min dla awt jest 1,2), olej oczywiście 80 stp. Co po tym się okazało, silnikiem po wymianie zaczeło szarpać i rzucać więc prawdopodobnie przepływka do wymiany... Przepływka kolejne 400 zł. Zobaczymy jak będzie po wymianie. skarbonka
  2. Nie wiem czy regeneracja skrzyni to lepszy pomysł niż kupno innej używanej. Na alledrogo skrzynie chodzą (przynajmniej fev) po ok. do 2000 zł. Za 5000 zł masz dwie skrzynie z montażem. Jeśli przyłożysz się do weryfikacji skrzyni i jest jeszcze na używkę gwarancja rozruchowa, to regeneracja swojej nie ma sensu. Jeśli natomiast kupisz i obie skrzynie Tobie padną (czyli w sumie z Twoją 3) tzn, że masz pecha i auto należy sprzedać :papa
  3. Witam A czy mógłby mi ktoś podać kod rurki zaznaczonej niebieską strzałką? Pękł mi w okolicach odmy przy (chyba przy dokręcaniu opaski zaciskowej odmy) tam gdzie jest strzałka zielona.
  4. Witam Potwierdzam, dzisiaj wymienione zostały w serwisie 4 cewki zapłonowe w ramach akcji serwisowej nr 28F5. Auto sprawia wrażenie żwawszego, a może to tylko autosugestia...
  5. Śmierdzi, śmierdzi. Stary i nowy śmierdzą tak samo, chemia daje po nosie.
  6. Witam Czytam i czytam ten wątek dotyczący wymiany oleju w Tiptronicu (5hp19) i w końcu sam się zdecydowałem. I dałem do wymiany. Przyjąłem strategię podwójnej wymiany statycznej. Teraz, pierwszy raz, został wymieniony olej bez filtra. Zakupiłem: 1. 11 litrow MOBIL ATF LT 71141 (żółty) w opakowaniach po 1 litrze za 25 zł 2. Filtr Febi 80 zł 3. Uszczelka gumowa Topran 15 zł Nie kupowałem jeszcze oringa ani korka. Póki co nie cieknie Olej w skrzyni nie wymieniany od nowości, przebieg auta 170 000 km. Stan oleju po zlewaniu czarny, smierdział kapciem tak samo jak nowy i nie było w nim zawiesiny, także generalnie pomimo przepracowania oleju stan jego niebył tragiczny. Magnesy na misce były oblepione szlamem olejowym ale nie było typowych jeży. Uważam, że z technicznego oraz "komfortowego" punktu widzenia wymiana oleju w automacie opłaca się. Skrzynia pracuje wyraźnie lepiej, bardziej miękko i płynniej zmienia biegi. Pojeżdżę do przyszłego tyg i zrobię ponowną wymianę razem z filtrem. Myslę, że jedna wymiana to za mało, ponieważ weszło 5 litrów świeżego oleju, ale pozostało w obiegu jeszcze 4 litry "szlamu". Wymiana we Wrocławiu (zgodna ze sztuką - nalewanie, komp, temp.) - 100 zł pzdr
  7. Ok, ale jeśli mechanior uprze się, że chce rozbierać to rozumiem, że jest możliwość nie odpinania wszystkich przewodów i węży - jedynie od chłodzenia bo pomapa wody będzie zmieniona. Czyli do automatu nic nie będzie trzeba dolewać?
  8. Hmm... a mnie powiedziano, że cały przód trzeba ściągnąć ze wszystkim, chłodnice itp. No to jak to w końcu jest?
  9. Witam Pytanie mam trochę z innej beczki. Mam AWT z Tipem i chcę wymienić rozrząd i olej w Tipie. Pytanie jest takie: 1. Czy wymiana rozrządu ma jakis wpływ na poziom oleju w skrzyni, czy przy rozbieraniu chłodnic można trochę wylać oleju skrzyniowego? 2. Co robić pierwsze rozrząd czy olej (pytam pod kątem odpowiedzi na pytanie nr1) Mam dwóch różnych mechaników do tych tematów i nie wiem do którego pojechać najpierw. pzdr
  10. Witam Dzisiaj pogoniłem moje AWT z Tipem w okolicach 200 km/h i również doznałem zaszczytu zapalenia się kontrolki ciśnienia oleju z 3 krotnym piskiem. Na szczęście silnik nie zaczął pracować jak diesel. Po wszystkich przeczytanych postach postanowiłem dać układ do czyszczenia. A temat generalnie pojawił się ponieważ jak kupiłem auto to zalałem je Shell 5w40, chociaż wiedziałem, że auto od nowości zalewane było Mobilem 10w40 (półsyntetyk w takim silniku, hmm...). Co prawda od wymiany auto ok 300 km ale widzę, że temat u mnie się zaczyna :fajny Ponadto coś mi cieknie z dołu silnik od wymiany jeszcze nie wiem gdzie, ale eksperyment ze zmianą oleju nie przejdzie bezboleśnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności