-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O flatron
- Urodziny 08.09.1982
Informacje osobiste
-
Imię
krystian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Hajnówka
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
-
Rok produkcji
1994
-
witam, w moim vr6 zdechł mi czujnik położenia wału G28, to już jest bodajże drugi wstawiony, aktualny zepsuty który jest wkręcony jest marki EPS, pochodził niecałe 3 miesiące i zdechł, odczuwalny brak mocy, co też potwierdził vag, czy ktoś orientuje się gdzie można kupić orginał boscha? dzwoniłem nawet do serwisu vw, tam podali mi tylko numer seryjny i panowie bezradnie rozłożyli ręce, niechcem znowu kupowac zamiennika na 3 miesiące , to mija się z celem
-
pewnie ci świruje czujnik od wskaźnika, termostat się otworzył i zblokował,i dlatego jest tylko letnie powietrze, chyba że nagrzewnice masz zapchaną , co nieco z ciepłego płynu wejdzie i dalej stop, najlepiej to wyjmij i sprawdz termostat
-
witam, ja mam problem w moim pasku 2.8 vr6 tego typu iż z rana po odpaleniu musze przeminute przytrzymać pedał gazu bo inaczej zgaśnie mi odrazu po odpaleniu, podłączałem sie pod vaga i pokazało numery błędów 513 i 533, sprawdziłem czujnik połozenia wału i jest ok, dodam że przewody WN są nowe , równierz swiece były wymieniane. czy może mi ktos powiedziec co to może być??
-
siemka, ja swego passata B4 combi exclusiw z 1994r. kupiłem za 4800, ale troche musiałem w nim wymmienić, mianowicie ->nowa chłodnica, świece, przewody wysokiego napięcia, tarcze+klocki+łozyska z przodu, tarcze+klocki+łozyska + amory z tyłu , przedostatni tłumik i zamontowalem instalacje gazową , także troche musiałem w niego włożyć