Skocz do zawartości

szymus

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szymus

  • Urodziny 17.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Barlinek

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1989
  1. To właśnie mi tą dziurą w zakrętce pluje płynem.
  2. Jeżeli chodzi o kręcenie kierownicą w prawo i w lewo po kilkanaście razy to tak. Chyba że jest inna technika. Zauważyłem, że ten oryginalny pojemnik ma takie sitko na dole a zamiennik nie ma nic. Czy to może przez to ciśnienie powrotu nie zostaje nigdzie zatrzymane (na sitku) i wywala.
  3. Wymieniłem pojemnik od wspomagania na nowy zamiennik bo oryginalny był popękany i ciekł. No i teraz wywala mi płyn przez otwór w zakrętce. Czy ktoś też tak miał? Co mam zrobić?
  4. bardzo ciekawe. A jaki jest koszt takiej przeróbki? Niedawno zastanawiałem się nad tym. Czy zmniejszy mi to także spalanie? U mnie elektronika to tylko przełącznik gaz-benzyna i to wszystko. Nie pamiętam jakiej firmy.
  5. No trochę przesadziłem. Do pracy mam około 2 km. Jeżeli miałbym jeździć tylko do pracy to bym nie miał auta albo bym nie używał. slawekm65 Jeżdżę też czasami w tygodniu do narzeczonej 30 km do sąsiedniego miasta i na drugi dzień do pracy do siebie też 30 km więc tutaj już jest dogrzany. W weekendy też jeżdżę do niej i tam robię po mieście średnio 30 km czyli w weekend około 100 km robię też i też jest dogrzany. Mam instalkę gazową I generacji więc czy zimno czy ciepło to dawka gazu jest taka sama chyba.
  6. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Racja często jeżdżę krótkie odcinki gdzie silnik nie może się nagrzać. Co najmniej 10 razy w tygodniu po 1 km w jedną i drugą stronę do pracy i po pracy Czy wytrącanie tej parafiny może powodować, że ubywa mi sporo oleju? Czasami jak zdejmę ten wąż z obudowy monowtrysku to też wypłynie parę kropel wody? Mam jeszcze wątpliwości co to jest odma? to ten zwykły wąż, który łączy pokrywę klawiatury z obudową monowtrysku czy odma to jest coś pod pokrywą klawiatury i może się zatykać i tam trzeba czyścić coś. Te "masełko" pojawia się ciągle w tych wężach na zdjęciach i pod korkiem więc nie wiem czy jest sens wciąż czyścić te węże . Olej jaki używam to elf competition sti 10w40.
  7. Wygląda na to, że u Ciebie ten otwór jest zaślepiony. Czy ktoś wie co jest u mnie nie tak i jak powinno być? Dodam, że sam silnik jest chyba z 92 roku. Czy ten otwór powinien być zaślepiony czy nie i jaką pełni rolę??
  8. Witam. Nie wiem czy dobrze napisałem nazwę tych wężów. Jeżeli nie to proszę mnie poprawić i napisać jak to się nazywa. Chodzi mi o węże zaznaczone żółtym kolorem. Czy są one prawidłowo podłączone czy powinny być inaczej podłączone?Jeżeli inaczej to w jaki sposób? Gdzie powinien iść ten wąż od dołu silnika zaznaczony strzałką?? Dodam, że w tych wężach zbiera mi się dużo "masełka"(żółta maź) szczególnie teraz w zimie ale płynu do chłodnicy mi nie ubywa. Na korku od wlewu oleju też mam tego sporo. Czy to jest normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności