Skocz do zawartości

coronell

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O coronell

  • Urodziny 07.01.1978

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Panowie miałem takie objawy w B4 tdi 90km i był to nastawnik na pompie wtryskowej.Nie pamietam jaki to koszt ale chybo ok 200zł.Mechanik powiedział mi ze kiepskiej jakosci paliwo powoduje tarcie w nastawniku i opiłki metalu cos tam blokuja.Tylko wymiana
  2. coronell

    odma a notlauf

    Dzieki bardzo.!!!!! Czekałem na taka odpowiedz
  3. Mam pytanie do kolegów.Mam AFNa i znów przeładowuje.Rok temu turbulum było czyszczone i było ok.Od niedawna znów czsami wpadnie w tryb awaryjny.Nie mam juz k...wa siły.Zauwazyłem ze mam peknieta odme i leci oliwa.Moje pytanie jest takie: Czy pekniecie odmy moze powodowac tryb awaryjny.Z góry dzieki za posty
  4. Moze mieliscie takie objawy jak ja, czyli słysze stłumione stukanie z lewego przedniego koła.Dodam ze cały zawias robiłem 15 tys temu i sprawdzałem wszystko jest sztywnem.Mam wrazenie jakby to była poduszka nad amortyzatorem bo ten stuk jest słyszalny jak koło opada nie jak podskakuje do góry.Co o tym myslicie?? a moze to amorek juz sie konczy.Czy szarpaki cos pokaza?? Napiszcie o swoich doswiadczeniach .Z górki dzieki.Pozdro
  5. Witam wszystkich.Własnie sie załamałem przy dokrecaniu przewodu olejowego przy turbie przekreciłem gwint !!!! Posmarowałem silikonem i dokreciłem jak sie dało.Mam pytanie czy da sie to jakos naprawic i czy ta prowizorka co zrobiłem wytrzyma chodzi8 mi o cisnienie oleju.Prosze o pomoc.dzieki
  6. Ja wyczysciłem turbo i jest narazie ok nie wchodzi w tryb awaryjny.Podobno było tyle sadzy ze az strach.U mnie pomogło ale u Ciebie dodi79 moze zaworek n75
  7. VAG pokazał przeładowanie 575
  8. Witam mam takie cisnienie na turbince 1.9 tdi 110KM AFN.Czy zgadzacie sie z djagnoza ze sa zapieczone kierownice w turbie?? i czy czyszczenie turbulum pomoze??
  9. DZieki za posty ale dalej nie wiem czy czyszczenie i regeneracja to to samo?? Dzis sie znów załamałem byłem u Vagowca i powiedział mi ze przy duzych obrotach przepływka niedomaga i to jest problem .Ja jednak stawiam na turbo bo dzis jak go przegazowałem to czuc było spalony olej i deko na niebiesko zakopcił.Eealny przebieg to 240tys
  10. Opisywałem juz problem i jest on wiele razy poruszany.Po któtce.Silnik AFN po podpieciu pod komp pokazał bład przeładowania turba.Wiec podmieniłem N75 na 2 urzywki i nic to samo.Jak podpiałem 3 to myslałem ze juz po kłopocie.Nie wchodził w tryb awaryjny tak jak wczesniej.Ale dzis znowu przy 4tys obr mnie odciął.Za uzywany zapłaciłem 100 i nie wiem czy nie oddac bo mechanior powiedział ze teraz to tylko cyszczenie turbo i za ta usługe powiedział 350 zł.Pytanie!! czy zostawic swój stary zawór N75??.Czy ERG tez ma cos wspólnego i czy go czyscic??I czy opłaca sie czyscic turbulum?? Bo strasznie gwizdze i moze to juz jego koniec i trza zmienic.NIe wiem co robic.Prosze o jakies sugestje.Pozdrawiam
  11. Witam !!! jestem szczesliwym posiadaczem Passacika AFN 110 km od 3 tygodni. Ma najechane 240 tys.Po przejeciu wozu wymieniłem rozrzad,filtry,oleje i paski oraz wyciałem kata.Od samego poczatku wydawało mi sie ze autko ma cos mało mocy.Sprzedajacy powiedział mi ze wymienił przepływke ( na uzywana ale sprawna) bo samochodzik nie miał mocy i podobno pomogło.Nie mam porównania z innym AFNem i nie moge sie odniesc.Od jakiegos czsu zauwazyłem ze turbo zaczeło głosniej " gwizdac" ale wóz normalnie przyspieszał i nic nie zauwazyłe oprucz tego.Dzis sie załmałem.Stanałem na swiatłach z takim samym AFN i mnie smignał.Na 3 biegu ok4000tys obr poczułem utrate mocy i na kolejnych biegach był zamulony.Wchodził na obroty ale predkosci były mniejsze.Po krutkim postoju na stacji ok 5 min wszystko jakby wróciło do normy ( znaczy przy 4 tys nic sie nie działo) ciagnał wydaje sie normalnie.Jednak mam wrazenie ze nie jest cacy.Naczytałem sie w postach o zaworach erg,zapieczonych kierowniczkach itd i nie wiem co to moze byc.Moze konczy sie turbo? Chciałem zasiegnac Waszej opini bo widze ze dosc fachowo potraficie zlokalizowac usterke.Podoba mi sie wóz ale oddac go w rece zezników to wynajda mase bzdurnych i kosztownych rozwiazan.POMOCY PANOWIE .A przy okazji moze znacie godnego polecenia speca w radomiu lub okolicach.Z góry dzieki za podpowiedzi.Sorki za długi wywód i pisownie.Pozdrawiami czekam na odp.Moze mieliscie te same problemy??szacuneczek dodam ze troszke łyka oliwy.Nie za duzo ale jednak Zaznacze konik był testowany stacjonarnym VAGiem i nic nie pokazywało.NIe wiem co robic //Fajnie, że edytujesz posty !!!
  12. dzieki jutro zerkne.Szacun A czy dostane sie do tych czujników na podnosniku czy trzeba sciagac koła?? Scaliłem posty. Używaj opcji 'edytuj'. I popraw tytuł tematu.Dzięki/Duży
  13. Witam.Mam takie pytanko.Generalnie sie nic nie dzieje , ale mnie to denerwuje.Podłaczyłem wóz do kompa i wszystko ok.Objaw jest taki ze jak dojezdzam do swiateł i samochód sie toczy to prawie zawsze w koncowej fazie stawania załacza sie abs.Mam wrazenie ze to któres koło z tyłu.Pytałem sie i mówili ze moze jest zanieczyszczony jakis czujnik albo cos z tarcza od abs i przy toczacym sie kole czyta to jako blokade koła.A moze mieliscie taki przypadek u siebie.Z góry dziekuje za odp.Pozdrówki
  14. DZiekuje wszystkim za odp.Ulzyło mi .Pozdrówki.SZacun
  15. Witam wszystkich forumowiczów.Jestem z WAMI od dzis i odrazu zasiegne Waszej opinii.Posiadam paska 1.9 tdi afn 98r od tygodnia.Wczoraj usłyszałem dość głośne gwizdanie turbiny juz od 1000 obr/min.Z kabiny tego nie słychac choc.Dodam również ze autko normalnie przyspiesza i lata 160 i wyżej.Ale nie chce czegos popsuc wiec reaguje wczesniej.Poczytałem trochu na ten temat i sie zaniepokoiłem.Prosze o rade doswiadczonych z tym tematem.Może znacie kogos od turbinek w okolicy radomia lub krakowa poniewaz jutro sie tam udaje i moze tam predzej.Aha dodam też ze autko jest odchudzone o kat.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności