Skocz do zawartości

rowekk

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rowekk

  • Urodziny 16.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rob
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zdunia

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Polecam ten parasol jak za tą cenę. Sam taki mam. Natomiast jeśli myślisz że wygodnie jest wkładać ten bajer w miejsce na parasol to się zdziwisz . Wsadzi się w drzwi ale wyjąć to jest nie lada sztuka. Zdążysz zmoknąć zanim otworzysz. Wielkość po rozłożeniu średnia i wykonanie stalek wewnątrz pozostawia wiele do życzenia. Proponowałbym ten droższy model parasola. Mój ojciec miał w 2 pasku i był większy i porządniej wykonany.
  2. Kolego mam pytanko czy wymiana tegoż łożyska pomogła przed sprzedażą = brak jęków czy też nie ?? Powiedz mi cz wymiana jest na tyle trudna że można za to zaśpiewać 100zł od strony ?
  3. Samochód po diagnostyce w ASO. Stuki słyszalne podczas przejazdu przez duże nierówności, spowodowane były uderzaniem nadkola o elementy zawieszenia było to podobno na tyle mało widoczne że dopiero po zdjęciu koła można to było zaobserwować. Zatem po stukach ciszaaaa Co do stanu technicznego zawieszenia oraz elementów układu kierowniczego łącznie z maglownicą przekładnią wszystko OK (mimo sugerowania przez s27 - wykluczone ) Co do dalszych moich zastrzeżeń to jest jak kolega wyżej wspomniał jęków starej sprężyny naciąganej wraz ze skręcaniem serwis stawia na łożyska McPhersona na 100% nie wiem nie bardzo do tego podchodzę no ale może mają rację na razie musze uzbierać gotówkę ponieważ łożyska komplet 65 zł ale robocizna 100 zł za stronę Ostatnią rzecz tj drgania przy dojeżdżaniu - dohamowywaniu do skrzyżowania z mniejszym przy wciśniętym sprzęgle ASO zasugerował diagnostykę komputerową bagatela 200 zł i postawił że któryś pompowtryskiwacz coś tam źle podaje i najprawdopodobniej tylko trzeba przestawić dawkę albo wersja gorsza coś jest nie tak z kołem dwumasowym (dziwi mnie fakt jak można diagnozować dwumasę komputerem no ale :0 ) Za te informację i tzw przegląd wakacyjny zapłaciłem 150 zł. I podpinam się tym samym do dyskusji na temat tych "jęków" sprężynowych przy kręceniu kierownicą. A co do kolegi Cronos sprawdź odsłuch na zewnątrz przy wyłączonym silniku - zagłusza on ten dźwięk skutecznie. Dźwięk to dokładnie stara sprężyna która rozpięta jest pomiędzy końce kół i w miarę kręcenia naciąga się i odpuszcza... pozdrawiam
  4. Ale jakby to była przekładnia to jeśli się nie mylę wyczuwalne by były problemy w wspomaganiu tzn kręceniu lewo i prawo a takowych nie ma. Samochód na wyłączonym wspomaganiu przy energicznych ruchach kierownicy nie ma stuków i luzów. I dodatkowo przebieg 158000 ale na Niemieckich drogach. Strzał o którym mowa w moim 1 poście nie zawsze się powtarza w tym samym miejscu to raz i nie przy każdej okazji nierówności. I kolejna sprawa jak się wsadza łeb pod maskę to nic nie słychać i nie czuć. Jedyne co jest odczuwane to te jęki starej sprężyny którą słuchać od wewnątrz można odczuć na kołach zarówno z jednej jak i z drugiej strony...
  5. No takiej odpowiedzi się nie spodziewałem... :-) ale mimo wszystko dzięki ale przyzwyczaić się do tego nie mogę bo za bardzo jestem pedantyczny. Byłem dzisiaj w serwisie i wstępną diagnoza po przejażdżkę z mistrzem serwisu i stwierdził iż najprawdopodobniej wibracje przy hamowaniu dotyczą czegoś przy dwumasie bo zobaczył że wpływ na intensywność wibracje na luzie ma wpływ wciągnięte sprzeglo(brak wibracji) natomiast co do szukania i leków podczas kręcenia kierownicą które połączył że sobą powiedział że na 99% to łożyska amortyzatorów. Proszę kolegów o opinię na ten temat...
  6. Witam wszystkich forumowiczów Mam problem ze swoim Pastuchem przy przebiegu 158400 km sprowadzonego niedawno z Niemiec. Autko po leasingu regularnie serwisowane w LL. Szukałem w forum i archiwum tematu podobnego do mojego ale nie znalazłem. Gdyby jednak była odpowiedź z góry przepraszam moderatorów. Mój problem opisuje w tym dziale bo wydaje mi się że może dotyczyć wymiany tulei wahaczy przednich. Podczas jazdy przy prędkościach 50-60 km/h oraz podczas pokonywania uwaga nierówności poprzecznych ale pod kątem tzn gdy podjeżdżam np pod kątem pod niewielki krawężnik słuchać stuk mniej więcej pod nogami kierowcy i pasażera. Swego czasu wydawało mi się że dochodzi on tylko z prawej strony ale ostatnio wyczuwam pod prawą swoją nogą. Stuk jest niemetaliczny krótki i nie słyszalny na zewnątrz (sprawdzone ). Dodatkowo nie wiem czy w tym problemie odgrywa rolę ale podczas kręcenia kierownicą w prawo i lewo słychać "tarcie", "naciąganie" jakby metalowy element ocierał się o drugi gumowy. Na początku myślałem że spowodowane jest to dużą 17'' felgą i niskoprofilowymi oponami, ale mechanik zapewnił mnie że to na 100 % nie to. Siedziałem w innym pastuchu i takiego efektu tarcia nie odczuwałem na kierownicy i nie słyszałem. Co do diagnostyki którą już podjąłem to oprócz badania technicznego O-ego gdzie wytelepało mi pastucha z każdej strony (nic nie było słychać czuć i widać nawet od spodu) aż po mechanika który obejrzał samochód w obciążeniu i odciążeniu (podnośnik ;0 ) nie stwierdzili nic mimo podobnej telepki. Dodam że ten dźwięk nie słychać tak jak tu przedmówcy nadmienili podczas przejeżdżania przez policjanta albo podczas pokonywania krótko interwałowych nierównościach poprzecznych, natomiast jest słyszalne również podczas większych prędkości kiedy auto wpada kilka następujących po sobie "hopków" na prostej drodze tak jak by to było słychać w momencie kiedy koło dostaje bezwładności... Drugie pytanie moje brzmi czy powinienem wymieniać komplet filtrów i olej jeżeli ostatni przegląd samochodu był w Niemczech przy 155000 km gdzie wymieniony został olej i kompletny rozrząd autko w LL i teraz nie wiem, dotychczas zawsze radzono żeby te podstawowe elementy typu filtry i olej wymieniać bezwzględnie. Pytam bo auto było w leasingu co 15 000 serwisowane regularnie i nie sądze żeby była jakaś "szopa". Co wy na to ??? Proszę o radę ponieważ planujemy wspólnie z żoną wyjazd nowych autkiem na wakacje a nie chce wybić kolejnych elementów podczas podróży.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności