Skocz do zawartości

panda

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O panda

  • Urodziny 10.01.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    nowy sącz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1996
  1. A , skoro działa trzeci i czwarty , to podłącz kawałek kabla do plusa zasilania i wpinaj bezpośrednio do pinów opornicy , na każdym z nich powinien ruszyć silnik z większymi lub mniejszymi obrotami , jeśli nie ruszy na którymś , to winna jest opornica i nic innego
  2. klima jest zależna od napięcia które dostaje z pierwszego biegu dmuchawy , ale dmuchawa nie jest w żaden sposób zależna od tego czy klima działa czy nie , piszesz że działał tylko bieg drugi i trzeci , odczepy w opornicy są szeregowo i jakiekolwiek uszkodzenie musi wyłączyć pierwsze trzy biegi , bo czwarty ma bezpośrednie napięcie , napisałeś że że stykałeś śrubokrętem blaszki w wyłączniku , a czy sprawdziłeś wtyczkę za wyłącznikiem ? bo niestety czasem tam są problemy
  3. zaraz po naładowaniu 13,9 było prawdopodobnie z samego aku , więc dalej nie wiesz czy jest ładowanie czy nie , a to jest podstawa do określenia co nawala ładowanie alternatora czy akumulator już do wymiany , a tak na marginesie ile lat ma Twój aku ?
  4. tylko maleńkie ALE , Panowie , są uszczelniacze 7mm i 8 mm , gość nawet w katalogu nie mógł znaleźć jakie pasują do mojego , jest to golf III silnik benzyna 1,8 ADZ , są to bliźniacze silniki z ABS i.t.p , ale ADZ ma jedną sprężynę na zawór , nie dwie , więc nie chcąc zostać po rozebraniu klawiatury z ręką w nocniku kupiłem profilaktycznie dwa zestawy 7 i 8 mm , okazało się że ja mam 7 mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności