Skocz do zawartości

arturman

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturman

  • Urodziny 06.10.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Za co odpowiada ten zaworek i jakie są objawy jego niesprawności?
  2. Witam wszystkich Czy naprawiał ktoś z was skrzynie biegów syncro/4motion.
  3. Witam Wszystkich. Czy w silniku benzynowym niema problemu z sądami lambda, czy mogą włączyć tryb awaryjny silnika? Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej materii? Pozdrawiam. P.S. Czy ma ktoś do sprzedania katalizator do silnika ACK prawy.
  4. Witam Gratuluję wyboru. Do zmiany rozrządu pas przedni trzeba koniecznie ściągnąć, inaczej się nie da, ciśnienie w oponach u mnie (pomiar na zimnych oponach) 2.5 BAR-a przód i tył. Polecam sprawdzenie wężyków od przewietrzenia silnika, czy nie popękały oraz stan oleju w tylnym dyferencjale.
  5. Ja za ścieżkę diagnostyczną ASO w Szczecinie zapłaciłem 300zl. i uważam że warto było.
  6. Panowie a czy miał ktoś z was problem ze skrzynią biegów syncro, a może ktoś naprawiał to ustrojstwo?
  7. Torsen to przekładnia ślimakowa rozdzielająca moc między dwie osie pojazdu.4x4
  8. Mam pytanie do Formowiczów, czy ktoś z was wymieniał tą przekładnię lub naprawiał albo rozbierał ?
  9. Dziękuję za pomoc, to chyba to. Pozdrawiam Artur
  10. Dzięki za pomoc, ale niestety niema tu nic dla mnie. fotki pompy:
  11. Zwracam się do was z pytaniem o zamiennik pompy nr. 8E0 614 111 A, pompy o tym numerze nie mogę nigdzie znaleźć więc trzeba założyć coś podobnego. Pozdrawiam
  12. Proponuję wybrać 2.8 v6 4x4, auto pali dużo ale i dużo potrafi, ostatnio udało mi się podjechać pod górę około 30 stopni po szutrze i nie było żadnego problemu a przyśpieszenie bajka. POLECAM
  13. Akumulator ma 12,1V. a podczas pracy ładowanie 14,1V. Pozdrawiam Artur
  14. Witam U mnie sprawa jest mniej poważna, ale też niewesoło. Vag nie może połączyć się z komputerem sterującym silnikiem i abs-u, łączy się za to z modułem komfortu, błędy są dwa: 1329- moduł komfortu w trybie awaryjnym oraz niesprawne ogrzewanie prawego lusterka nie działa. Podczas próby łączenia się z komputerem silnika lub abs słyszalne jest pikanie, cykanie gdzieś pod zegarami, czy jest tam jakiś przekaźnik:confused: tak jakby cykały zegary.Abs nie działa a wszystkie czujniki są sprawne i czyste. Czy ktoś wie o co może chodzić? Proszę o radę. Dzięki z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności