Skocz do zawartości

krakusk

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krakusk

  • Urodziny 27.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piła

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Mam podobny problem z zamkiem centralnym, po wciśnięciu przycisku blokady zamka centralnego zamykają się wszystkie rygle, po czym wyskakuje ten od tylnych drzwi za kierowcą.. Dodatkowe objawy: - brak załączania światła w kabinie przy otwieraniu drzwi kierowcy - brak dzwiękowej sygnalizacji włączonych świateł Pytanie z mojej strony,czy te trzy usterki mogę wiązać z zimnym lutem w elektryce tylnego lewego zamka? Niestety link podany przez kolegę Duży już nie jest aktywny.
  2. Widze koledzy, że macie bardzo dobre wyniki Ja na pełnym baku zrobiłem ostatnio 780km, cykl miejski + 300 km trasy. Czas chyba przyjrzeć się temu spalaniu.
  3. Przestudiowałem wątek i korekcja współczynnika rozrządu wydaje się być dobrym pomysłem, w poniedziałek jestem umówiony u mechanika, przy okazji skorygujemy to ustawienie. Co do turbiny to nie sądzę aby się przycinała, przed remontem silnika nie było takich objawów. Remont pokazał również przy okazji że poprzedni właściciel (DE) ulepszał auto, zamontowana jest turbina od 130 konnego silnika. Jej charakterystyka pracy jest trochę inna niż turbiny oryginalnej. Mam nadzieję że poniedziałkowe zmagania przyniosą pozytywny efekt.
  4. Witam. Proszę doswiadczonych kolegów o ocenę loga z grupy 4 pole 4 - synchronizacja kąta rozrządu. Log (0 - 004) W lutym 2011r miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą + planowanie głowicy. Od tego czasu zaczęły się prablemy z odpalaniem gdy temperatura spada poniżej 7 stopni. Czesto po nocce objawy są następujące: - po odpaleniu biało-niebieski dym, ustający po chwili - lekkie falowanie obrotów. - problemy z porannym brakiem mocy na biegu 1 przy ruszaniu. Auto generalniem ma moc i po "rozruszaniu" jest dynamiczne. Przed wymianą uszczelki mimo mrozów nie miałem porblemów z uruchamianiem silnika, zawsze palił na 1 strzał, niestety nie mam zapisu logów z VAG'a z okresu przed remontem silnika. Zrzuciłem tez logi z KANAŁU 13: Log (0 - 013) Generalnie pompki pracują w granicach normy wg mojej opinii. Oraz z kanału 23: Log (0 - 023) W kanale 18: Wzorcowo: 4 x 0 Spalanie na postoju: 0,6L Średnie spalanie w cyklu miejskim: 8 - 8,5L Autko ma najechane 305 tys km. Zastanawiam się nad lekką korekcją kąta synchronizacji rozrządu w okolicach punktu "0". Proszę o ocenę / komentarz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności