Skocz do zawartości

bobwoj

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bobwoj

  • Urodziny 17.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turek

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Ja skolei czytałem, że Castrol produkuje oleje nie na bazie PAO tylko hydrokrakowalne, które poprostu są gorsze i tańsze w produkcji od PAO. Natomiast Mobil ma więcej olei na bazie PAO. Nie wiem jak EDGE. Natomiast na forum Toyoty pisali, że SLX to stary olej i zalecają wymienić na Edga. Ile ludzi tyle opinii.
  2. Jeżeli jednak po wymiane problem się powtórzy, czy przysługuje kolejna wymiana, czy jest to czynność jednorazowa i czy każdy serwis od ręki wymieni na swój kosz?
  3. Rozumiem, że wówczas są one wymieniane na wersję poprawione i można jeździć bezpiecznie bez obawy, że auto zgaśnie podczas wyprzedzania bo i o takich przypadkach czytałem.
  4. Nawet jeżeli auto nie jest na gwarancji i zostało zakupione w Niemczech?
  5. Czytałem, że ludzie narzekają na mechatronikę, która sporo kosztuję, a potrafi się uszkodzić przy 40000 km. ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 14:20 ---------- Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie w TDI 170PS są montowane wtryskiwacze siemensa i bosha. Pierwsze są ponąć bardziej awaryjne. Czy po numerze VIN można sprawdzić jakie są w tym przypadku? No i ten silnik BMR podobno ma wadliwy napęd pompy oleju, który siada między 120 - 180 tyś km. Może to ktoś potwierdzić?
  6. O ile się orientuję DPF'a można wybić odpowiednio zmodyfikować komputer i po sprawie. Panowie ogromna prośba, czy ktoś mi rozkoduję ten VIN, chodzi mi przede wszystkim, czy silnik jest PD, czy CR WVWZZZ3CZ8E119555 Passat 2008 rok 2.0 TDI 140PS, DSG, HIGHLINE,KOMBI, CZARNY. Tyle wiem. Mam też na oku drugiego 2007 rok, 2.0 TDI 170 PS, MANUAL, silnik BMR - podobno bardzo awaryjny . WVWZZZ3CZ8E019917. Gdyby ten pierwszy był na manualu, dużej bym się nie zastanawiał, zalezy mi przede wszystkim na bezawaryjności.
  7. Jeżeli chodzi o olej to są różne normy dla PD i CR? Jeżeli tak to jakie?
  8. Dzięki. Myśłem, że ten przycisk to coś na zasadzie blokady obrotów, którą można na własną odpowiedzialność wyłączyć. Rozumiem, że po numerze VIN nie rozszyfruje, gdzie dokładnie na silniku jest ten numer?
  9. Ten przycisk pod pedałem wciskasz ręcznie, czy wystarczy pedał wcisnąć do oporu i wówczas przycisk będzie wciśnięty?
  10. A czy są jakieś "złote zasady" odnośnie skrzyń DSG? Wiem, że należy zmieniać olej co 60 tyś. km. Jak działa pozycja N, czy tak samo jak bieg jałowy?
  11. Geometria okazała się w porządku, więc prawdopodobnie czujnik. Mam jeszcze inne pytanie. Jak sprawuję się DSG zimą, przy dużych mrozach. W teście długodystansowym passata, były problemy z wrzuceniem wstecznego przy -20 stopniach. Jeszcze inne pytanie. Mam niestety garaż pod domem z dość zstromym zjazdem. Czy nie zaszkodzę skrzyni, podczas wyjeżdżania na wstecznym, zwłaszcza zimą, gdy muszę dość żywiołowo wyjeżdżać.
  12. Vin jest taki sam jak na podszybiu. Czyli wystarczy zrobić geometrie kół i powinno być ok?
  13. Wszystko to sie potwierdziło. Jak pojezdzilem po dziurach zapaliła sie kontrola trakcji. Sprzedawca powiedział ze tak sie czasami dzieje, ze nie wie dlaczego. Sama sie czasami zapala i sama gaśnie. Poza tym abs esp asr wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności