Skocz do zawartości

Bieniu

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bieniu

  • Urodziny 31.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odświeżę temat, szukam końcówek po numerze 5L0 071 911A czy można je jeszcze gdzieś kupić?
  2. Coś z początku produkcji 2015, 2016 budżet ok 65tys zł, dlatego liczę się z tym że przebieg może być ok 200tys km i chcę zorientować się czego się spodziewać
  3. Super dzięki, tak właśnie mi się wydawało że 1.8 i DSG nie bardzo. Pozostaje pytanie odnośnie wymiany dwumasy w dsg zarówno w TDI jak i 2.0 TSI, powiem szczerze że często dzwoniąc do sprzedawcy i na zapytanie o dwumase w dsg słyszę Panie jaka dwumasa, przecież to automat, no ale skoro już ustalono że jest to pytanie o żywotność, w manualu wiem z doświadczenia że przy przebiegu ok 200tys lepiej żeby było już zrobione, miałem do tej pory 4 auta z przebiegami ok 200tys i w trzech była już robiona, z czego w jednym sam robiłem przy 180tys
  4. Witam Wszystkich, Mam kilka konkretnych pytań odnośnie B8: 1.Silnik diesla 190Km w połączeniu z DSG przy jakim przebiegu trzeba liczyć się z wymianą dwumasy, czy podobnie jak przy manualu ok 200tys, jak to jest z DSG ponieważ nigdy nie miałem i jakie koszta orientacyjne 2. Silnik TSI i DSG, czy tu też wogole jest dwumasa czy nie gdyż to silnik benzynowy 3. DSG mokre suche sprzęgła, z tego co orientuję się lepsze są mokre i one chyba występują w wersjach mocniejszych pytanie jakich? Czy 1.8tsi 180km i DSG to będzie dobry wybór? Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam!
  5. W aucie będzie trzeba zrobić duży przegląd, napewno rozrząd, oleje, oraz olej w skrzyni. Mam pytanie czy w tym silniku rozrząd jest jakiś dużo droższy niż w zwykłym 2.0TDI? Ktoś orientuje się jaki może być zbliżony koszt wymiany rozrządu i oleju w DSG w ASO, a jaki w zwykłym serwisie. Tak się zastanawiam czy nie lepiej dołożyć nieco i zrobić w ASO niech będzie w historii
  6. Witam, podepnę się. Planuję zakup Passata 2.0 BiTdi DSG 200 tys km serwisowany ASO. Z tego co wyczytałem to raczej silnik bez większych problemów. Czy ktoś się orientuje co przy tym przebiegu powinno być wymienione już, a co mnie czeka w najbliższej przyszłości (chodzi mi o zalecenia serwisu typu rozrząd, dwumasa bo jak rozumiem w DSG też występuje?) Będę wdzięczny za opinie
  7. Kurcze chyba w tej sytuacji spróbuję wstawić auto do innego mechanika, mam swojego sprawdzonego u którego serwisuje auto jednak mam trochę km do niego, myślałem że ta awaria zajmę się na miejscu. Żeby zdjagnozowac to co mówisz trzeba wyjąć kompresor czy nie koniecznie, jest możliwość że sprawdzając go bez demontażu postawił zła diagnozę?
  8. Z tego co się orientuję to kompresor stanął, gwint na tej srubce się zerwał dlatego się kręci tak przynajmniej zrozumiałem tłumaczenie mechanika. Tak czy inaczej jak kompresor stanął to jest już do wymiany, czy może się ewentualnie okazać że tylko jakieś sprzegielko wystarczy wymienić. Zastanawiam się nad kupnem nowego, Valeo za 850zl znalazłem
  9. Podepne się pod temat, mam ten sam problem śruba od kompresora się poluzowala, próbowałem ja dokrecic ale kręci się w kółko. Auto odstawilem do mechanika, po sprawdzeniu stwierdził że kompresor stanął i jest do wymiany. Pytanie czy faktycznie trzeba wymieniać cały kompresor, może jakaś regeneracja?
  10. A ok, nie wiedziałem że komputerowo można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd Poprostu byłem ciekaw jak to jest z tym rozrzadem, bo tak jak pisaliście wcześniej tak jak w automacie w skrzyni niby nie zalecali wymieniać a jednak.... Czyli reasumując wcześniej powinno cos być słychać
  11. Co dokładnie mi to da? Ogólnie silnik pracuje bardzo ładnie, cicho itd.
  12. Proszę o poradę, przeszukuje forum ale nie mogę znaleźć konkretnej informacji. VW CC 2012r, 2.0 TSI 211KM DSG przebieg 166tys, chodzi mi głównie o rozrząd? Czy tu jest łańcuch który wg producenta jest bezopslugowy, czy jednak wymiana jest zalecana jeśli tak to ile i jakie mniej więcej koszta?
  13. Jeszcze jedno, dużo CC jest 4 osobowych, dużo zabawy jest ze zmianą na 5 osobowy
  14. CC są od 2012r nie zdążyli nic poprawić w silniku? Bo Ty widzę masz auto z 2008r
  15. Zastanawiam się nad zmianą auta, obecnie jeżdżę passatem b7 2.0Tdi 170KM CR manualna. Podoba mi się CC, od zawsze jeździłem dislami jednak rocznie robię 10 - 15tys, dlatego rozważam przesiąść się na PB, czy jest czego bać się w tym silniku i jak te skrzynie, wiem że są z mokrym sprzęgłem i suchym ale nie wiem jak to rozpoznać, jaka skrzynia jest w tych cc i jak z ich awaryjnościa. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności