Bieniu
-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bieniu
- Urodziny 31.07.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odświeżę temat, szukam końcówek po numerze 5L0 071 911A czy można je jeszcze gdzieś kupić?
-
Coś z początku produkcji 2015, 2016 budżet ok 65tys zł, dlatego liczę się z tym że przebieg może być ok 200tys km i chcę zorientować się czego się spodziewać
-
Super dzięki, tak właśnie mi się wydawało że 1.8 i DSG nie bardzo. Pozostaje pytanie odnośnie wymiany dwumasy w dsg zarówno w TDI jak i 2.0 TSI, powiem szczerze że często dzwoniąc do sprzedawcy i na zapytanie o dwumase w dsg słyszę Panie jaka dwumasa, przecież to automat, no ale skoro już ustalono że jest to pytanie o żywotność, w manualu wiem z doświadczenia że przy przebiegu ok 200tys lepiej żeby było już zrobione, miałem do tej pory 4 auta z przebiegami ok 200tys i w trzech była już robiona, z czego w jednym sam robiłem przy 180tys
-
Witam Wszystkich, Mam kilka konkretnych pytań odnośnie B8: 1.Silnik diesla 190Km w połączeniu z DSG przy jakim przebiegu trzeba liczyć się z wymianą dwumasy, czy podobnie jak przy manualu ok 200tys, jak to jest z DSG ponieważ nigdy nie miałem i jakie koszta orientacyjne 2. Silnik TSI i DSG, czy tu też wogole jest dwumasa czy nie gdyż to silnik benzynowy 3. DSG mokre suche sprzęgła, z tego co orientuję się lepsze są mokre i one chyba występują w wersjach mocniejszych pytanie jakich? Czy 1.8tsi 180km i DSG to będzie dobry wybór? Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam!
-
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
Bieniu odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
W aucie będzie trzeba zrobić duży przegląd, napewno rozrząd, oleje, oraz olej w skrzyni. Mam pytanie czy w tym silniku rozrząd jest jakiś dużo droższy niż w zwykłym 2.0TDI? Ktoś orientuje się jaki może być zbliżony koszt wymiany rozrządu i oleju w DSG w ASO, a jaki w zwykłym serwisie. Tak się zastanawiam czy nie lepiej dołożyć nieco i zrobić w ASO niech będzie w historii -
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
Bieniu odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Witam, podepnę się. Planuję zakup Passata 2.0 BiTdi DSG 200 tys km serwisowany ASO. Z tego co wyczytałem to raczej silnik bez większych problemów. Czy ktoś się orientuje co przy tym przebiegu powinno być wymienione już, a co mnie czeka w najbliższej przyszłości (chodzi mi o zalecenia serwisu typu rozrząd, dwumasa bo jak rozumiem w DSG też występuje?) Będę wdzięczny za opinie -
Kurcze chyba w tej sytuacji spróbuję wstawić auto do innego mechanika, mam swojego sprawdzonego u którego serwisuje auto jednak mam trochę km do niego, myślałem że ta awaria zajmę się na miejscu. Żeby zdjagnozowac to co mówisz trzeba wyjąć kompresor czy nie koniecznie, jest możliwość że sprawdzając go bez demontażu postawił zła diagnozę?
-
Z tego co się orientuję to kompresor stanął, gwint na tej srubce się zerwał dlatego się kręci tak przynajmniej zrozumiałem tłumaczenie mechanika. Tak czy inaczej jak kompresor stanął to jest już do wymiany, czy może się ewentualnie okazać że tylko jakieś sprzegielko wystarczy wymienić. Zastanawiam się nad kupnem nowego, Valeo za 850zl znalazłem
-
Podepne się pod temat, mam ten sam problem śruba od kompresora się poluzowala, próbowałem ja dokrecic ale kręci się w kółko. Auto odstawilem do mechanika, po sprawdzeniu stwierdził że kompresor stanął i jest do wymiany. Pytanie czy faktycznie trzeba wymieniać cały kompresor, może jakaś regeneracja?
-
Silniki FSI, TSI oraz TFSI - dyskusja o awaryjności oraz instalacjach LPG
Bieniu odpowiedział malina88 → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
A ok, nie wiedziałem że komputerowo można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd Poprostu byłem ciekaw jak to jest z tym rozrzadem, bo tak jak pisaliście wcześniej tak jak w automacie w skrzyni niby nie zalecali wymieniać a jednak.... Czyli reasumując wcześniej powinno cos być słychać -
Silniki FSI, TSI oraz TFSI - dyskusja o awaryjności oraz instalacjach LPG
Bieniu odpowiedział malina88 → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Co dokładnie mi to da? Ogólnie silnik pracuje bardzo ładnie, cicho itd. -
Silniki FSI, TSI oraz TFSI - dyskusja o awaryjności oraz instalacjach LPG
Bieniu odpowiedział malina88 → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Proszę o poradę, przeszukuje forum ale nie mogę znaleźć konkretnej informacji. VW CC 2012r, 2.0 TSI 211KM DSG przebieg 166tys, chodzi mi głównie o rozrząd? Czy tu jest łańcuch który wg producenta jest bezopslugowy, czy jednak wymiana jest zalecana jeśli tak to ile i jakie mniej więcej koszta? -
Jeszcze jedno, dużo CC jest 4 osobowych, dużo zabawy jest ze zmianą na 5 osobowy
-
CC są od 2012r nie zdążyli nic poprawić w silniku? Bo Ty widzę masz auto z 2008r
-
Zastanawiam się nad zmianą auta, obecnie jeżdżę passatem b7 2.0Tdi 170KM CR manualna. Podoba mi się CC, od zawsze jeździłem dislami jednak rocznie robię 10 - 15tys, dlatego rozważam przesiąść się na PB, czy jest czego bać się w tym silniku i jak te skrzynie, wiem że są z mokrym sprzęgłem i suchym ale nie wiem jak to rozpoznać, jaka skrzynia jest w tych cc i jak z ich awaryjnościa. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze