Skocz do zawartości

pas

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pas

  • Urodziny 01.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płońsk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przyłączam się do pytania, ponieważ mam taki sam problem i prosił bym o jakieś rady.
  2. Koledzy, przejechałem już na tych pompowtryskach regenerowanych tak ok. 700 km i nadal szarpie, drży tak od 1800 do 2500 obrotów i niema mocy. Na postoju wcześniej chwilowe spalanie wyświetlało 0,4 l, a teraz 1l. Kolego rob555 wcześniej szedł jak burza, a teraz jest mułowaty, wcześniej wymieniłem dwa na nowe bo mi padły i było wszystko w porządku. Później zregenerowałem te dwa padnięte i włożyłem je w miejsce tych dwóch co nie były ruszane, żeby mieć już spokój z pompowtryskami. Ale stało się jak się stało. Mechanik podejrzewa że któryś z regenerowanych pompowtrysków jest zapieczony lub leje.
  3. Panowie, po zamontowaniu dwóch regenerowanych pompowtrysków przy przyśpieszaniu auto drży, co może być przyczyną tego? Po podłączeniu komputera nie wykazuje żadnych błędów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności