Skocz do zawartości

haine

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O haine

  • Urodziny 01.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. haine

    APT przepływomierz

    Wziąłem się za czyszczenie odmy i uszkodziłem plastikową rurkę W środku było dosyć grubo olejowego szlamu, jak kupię nową rurkę, zobaczę, czy będzie jakaś różnica. Podczas jazdy. Faktycznie, dopiero zauważyłem, że przy drugiej próbie doszło prawie do 100.
  2. Witam. Mam problem z wysokim CO w spalinach, samochód nie przechodzi mi przeglądu. CO % VOL 0.64 przy 3000 rpm (limit 0.30) CO % VOL 0.19 przy 800 rpm (limit 0.50) Poszperałem trochę i oto, co pokazuje mi przepływomierz http://vaglog.rtnet.pl/log_184321.html Wyczytałem w kilku źródłach, że przy maks obrotach wskazania powinny być ilość KM silnika * 0.8, czyli w moim przypadku około 100. Natomiast u mnie jest w porywach 60. Blok 032 pokazuje -0.9% i -1.8%, co wydaje mi się w porządku. Czy wymiana MAF będzie miała w tym przypadku wpływ na poziom CO, czy raczej zająć się katalizatorem?
  3. W RHD jest już problem z wymontowaniem wiatraka, bo uchwyt poduszki zasłania jedną górną śrubkę wiatraka. Polecam też nie ignorowanie problemu warczącego wiatraka, bo bez działającego nawiewu praktycznie nie da się jeździć w deszczu:)
  4. Liście na filtrze kabinowym, albo wiatrak dożywa końca swoich dni...
  5. Ale wymieniłeś sondę i coś się poprawiło? Też mam problem ze startem na zimnym silniku. Zaraz po odpaleniu obroty falują i po 2-3 sek się stabilizują. Czasem zaraz po odpaleniu obroty spadają tak, że silnik gaśnie. Na ciepłym praktycznie zawsze odpala bez falowania. Na VAGu miałem błąd o otwartym układzie sondy i jej podgrzewania. Wymieniłem na inną, używaną. Teraz sonda czasem działa, czasem nie, nie wiem od czego to zależy. Na pracę silnika wymiana nie miała żadnego wpływu. Na biegu jałowym też idealnie nie jest. Czasem, przy włączonej klimatyzacji w ciepły dzień zaczyna falować w ten sposób [ame]http://www.youtube.com/watch?v=lXY5VtB4k04[/ame] Ostatnio wymieniałem świece, przewody i moduł zapłonowy. Nic się nie zmieniło. Teraz podejrzewam przepływomierz. Ten ma lutowanie kable Nie wiem w jakim celu, nie ja to robiłem. Czy to może mieć wpływ na pracę przepływomierza? Mogę podpiąć się do VAGa, ale nie wiem, na co patrzeć.
  6. Mam coś podobnego. Włączam auto obroty faluja, czasem mocniej, czasem wcale. Jak na załączonym obrazku. Na filmiku z pod maski słychać regularny syk właśnie w okolicach zbiorniczka... Trzeba będzie znaleść ten wężyk. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=lXY5VtB4k04[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZLVs6AkIjZc[/ame]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności