Skocz do zawartości

Marcin Wroc

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcin Wroc

  • Urodziny 09.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie trochę poczytałem i chyba faktycznie pada sprzęgło. I teraz mam pytanie: wymieniać samo sprzęgło czy od razu wymienić też dwumasę? Da się ocenić stan dwumasy podczas wymiany sprzęgła?
  2. zgadza sie, przez chwile obroty rosną a prędkość nie. Takie objawy są tylko na wysokich biegach. Nie jest tak, że gdyby to miało być sprzęgło to takie objawy byłyby na każdym biegu? Wydaje mi się, że byłyby też problemy z wrzuceniem w ogóle biegów. A co z późniejszym startem turbiny? Da się to jakoś ustawić?
  3. Witam Jakiś czas temu wymieniałem turbinę i od tego czasu mam taki problem - turbina startuje o jakies 300 obr pozniej niż poprzednio oraz mam wrażenie, że przy gwałtownym dodaniu gazu na 5 i 6 biegu najpierw przez ok 1-1,5 sekundy obroty rosną na "pusto" tzn tak jakbym dodał gazu na wcisnietym sprzeglę. Dopiero po chwili wszystko wraca do normy i normalnie wzrastaja obroty wraz z przyrostem mocy. Macie jakiś pomysł?
  4. Witam Co moze powodowac ze klimatronik zalacza sie dopiero po przekroczeniu pewnych obrotów silnika? Klimatronik nie pokazuje obecnie bledow ale wiem ze silniczek v70 jest do wymiany. Czy ten silniczek moze miec na to wplyw? ---------- Dodano o 18:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:18 ---------- Dodam jeszcze ze wczesniej pomagalo wylaczenie klimatyzacji i wlaczenie ponowne ale od kilku dni to nie pomaga. Wczoraj wylaczylem zaplon na chwile i opdalilem znowu silnik i po tym zabiegu klima zaskoczyla ale nie wiem czy to nie byl przypadek.
  5. zrobilem wg Twojej instrukcji ale wyskoczyl na koniec komunikat: Ta funkcja jest niedozwolona albo wprowadzona liczba jest nieprawidłowa. dodam bze korzystam z vaga 4.9
  6. Niestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów
  7. Witam Mam problem z klimatyzacja, nie zawsze włącza sie chłodzenie za pierwszym razem. Na klimatroniku wyskakuje błąd 4F8 czyli silniczek v70. Slyszałem ze nieraz pomaga wykonanie nastaw początkowych. Jak tego dokonać? Mam VAGa wiec chce sam spróbować tylko nie wiem które kanały za to odpowiadaja.
  8. A ma ktos pomysl na moja przypadlosc? (4 posty wyzej)
  9. Witam Przewertowałem cały wątek i mojego problemu nie znalazłem, a jest następujący. Ostatnio po odpaleniu klimatronika nie zawsze zaczyna chłodzić. Pomaga kilkakrotne wyłączenie całkowicie wentylacji (na wyswietlaczu OFF). Brak błędów, czynnik jest. Macie jakiś pomysł? ---------- Dodano o 22:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:54 ---------- Witam Przewertowałem cały wątek i mojego problemu nie znalazłem, a jest następujący. Ostatnio po odpaleniu klimatronika nie zawsze zaczyna chłodzić. Pomaga kilkakrotne wyłączenie całkowicie wentylacji (na wyswietlaczu OFF). Brak błędów, czynnik jest. Macie jakiś pomysł? PS. Zona twierdzi ze ten problem wystepuje jesli wczesniej wlaczy sie klime na LO
  10. goreszek28 Napisz co bylo przyczyna takiego stanu.
  11. widzialem jak mozna reanimowac silniczek v68, ale nie wiem czy sa to podobne silniczki no i gdzie jest ten moj v70?
  12. Dzis mam dzien grzebania w klimatroniku. Najpierw wygrzebalem czujnik temperatury w komorze świerzego powietrza (byl blad 313 na klimatroniku) Teraz czekam na ta czesc. Przy okazji zrobilem samodiagnostyke klimatronika i wyszedl jeszcze blad 4F8 czyli jak wyczytalem silnik nastawy głównej powietrza V70. Czy ten silnik da sie naprawic? Gdzie jest zamatowany i jak sie do niego dostac? Dodam tylko ze objawy jakie byly od jakiegos czasu to glosne zamykanie klapek w momencie kiedy temp w pasku osiagnela żądaną temeraturę - klasniecie.
  13. ok zdemontowalem czujnik ( 250zl w kieszeni ) wyczyscilem styki, popsikalem wd40, pokazujeblad klimatronika 313. Jak go skasowac? bo w tym momencie nie wiem czy moje starania cos daly, czy czujnik jest padniety. da sie to sqkasowac z poziomu klimatronika? ---------- Dodano o 16:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:43 ---------- juz chyba jest ok, po przytrzymaniu econ przez 3 sek sksowaly sie bledy i teraz pokazuje 444, czyli jest ok ---------- Dodano o 16:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:54 ---------- cola_no -ogromne dzieki za pomoc!!! zaoszczedzone 300 zl
  14. ok, super. Napisz mi tylko jak z poziomu klimatronika wykasowac blad tego czujnika. ---------- Dodano o 14:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:27 ---------- napisales ze powodem bledu sa zasniedziale styki tego czujnika. Tylko cos mi nie pasuje bo mechanik mowil cos zw blad jest spowodowany zwarciem czujnika, a to juz nie pasuje do zasniedzialego styku.
  15. Witam Pytanie jak w temacie. Objawy mam takie, ze nie zawsze wlacza sie klima mimo ze cisnienie w ukladzie jest prawidlowe. Na vagu pokazuje blad wlasnie tego czujnika ( chodzi o czujnik przy filtrze kabinowym). Wymiana podobno jest dosyc klopotliwa ale chetnie sprobuje jesli podpowiecie jak sie za to zabrac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności