Skocz do zawartości

kuku756

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kuku756

  • Urodziny 09.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość/Kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Witam, aby nie pisać nowego tematu podpinam się do powyższego. Mam problem z zamkiem w tylnej klapie ( b3 variant ). Chodzi o to, że przy zamykaniu centralnego z kluczyka drzwi się zamykają a klapa nie. Na dodatek cały czas chodzi wtedy pompka od centralnego (dźwięk pompki dochodzi z prawej części bagażnika ), mimo że drzwi się pozamykały. Bardzo proszę o pomoc, bo wychodzi na to że zostawiam na noc otwarte auto
  2. Wcale nie jest to prawda, ja mam oryginałki fele od paska b4 z tymi oponami i przy wjeżdżaniu na krawężnik nigdy mi nie otarły, a po drugie to kapeć 50 przy takiej feldze do b3 jest za niski, bo nie wypełnia dobrze nadkola. Więc 2 rozwiązania - 195/65 lub 60/R15 albo 205 lub 215/55 lub 50/R 17 Wtedy będzie miało to sens ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:54 ---------- oczywiście odnoszę to tylko do temetu felg i opon
  3. Witajcie Dzisiaj w końcu rozwiązałem problem wspomnianego przeze mnie "cykania" w tylnym kole. Mechanik wymienił mi dzisaj łożysko w tylnym lewym kole, bo rzeczywiście huczało i było ewidentnie do wymiany, ale wyjeżdżam z warsztatu i "cykanie" pozostało. Myślałem że z siebie wyjdę. Wjechałem znowu na podnośnik, mechanik "dogłębnie" przejrzał odwozie i okazało się, że przyczyną cykania było zerwanie mocowanie linki od ręcznego, która swobodnie sobie "latała", co z kolei przekładało się na to że przy skręcie w prawo czyli przy przeciążeniu auta na lewo ocierała ona o odważnik na wewnętrznej stronie felgi - stąd cykanie było cykliczne. 2 ściski plastikowe rozwiązały problem Tyle dobrze że przegub i łożysko i tak miałem do wymiany, bo inaczej utopiłbym kaskę na darmo. Jeszcze raz dziękuję za pomoc wszystkim angażującym się Mam nadzieję, że mój przypadek pomoże w przyszłości komuś innemu hehe Pozdrawiam
  4. Dziękuję Wam koledzy za pomoc i za rozjaśnienie problemu Chcę zapytać, czy tam za mocowanie amora bądź belki odpowiadają jakieś tulejki czy coś w tym stylu? Jestem trochę laikiem w tym temacie dlatego tak wypytuję
  5. Widzę, że dawno cokolwiek było pisane w tym temacie, ale nie chciałem zakładać nowego. Mianowicie mam w moim passacie problem, polegający na tym, że jak skręcam w prawo i jak jadę prosto dochodzi dziwne stukanie, takie cykanie bardziej. Jak skręcam w lewo nie ma tego problemu. Stwierdziłem więc że lewy przegub z przodu jest do wymiany, tym bardziej że raz już miałem na nim wymienianą osłonę, a poprzednio trochę jeździłem na uszkodzonej. Więc jade do warsztatu, mówie mechanikowi o co kaman, wymienił i lipa, owe "pykanie" pozostało. Mechanik więc wsiadł, przejechaliśmy się i stwierdził że stukanie pochodzi z lewego tylnego koła. Wziął auto na podnośnik i rzeczywiście huczało jak zakręcił kołem i stwierdził że jest to łożysko. Pytanie moje dotyczy więc: jeśli jest to rzeczywiście łożysko, to dlaczego nie huczy podczas jazdy, tylko "pyka" - "cyka" i to wyłącznie jak jadę prosto i skręcam w prawo?? Bardzo proszę o pomoc, bo nie chcę wymieniać wszystkiego co możliwe, tylko rzeczywiście to co należy robić. Nie wiem może mechanik się mylił ?..........
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności