Skocz do zawartości

kkrudysz

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kkrudysz

  • Urodziny 14.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stalowa Wola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Mi udało się naprawić to ustrojstwo (1J0 907 660 ). 00534 - Oil Temperature Sensor (G8) 30-00 - Open or Short to B+ Przyczyną powyższego błędu były zimne luty w tym czujniku. Otwiera się go za pomocą wkrętarki i wiertła FI-4 i płaskiego wkrętaka rozwiercając przetłoczenia . Po otwarciu i pozbyciu się nadmiaru znajdującego się wewnątrz klejącego gluta, odlutowawszy 3 piny złącza oraz inne 3 piny (od obwodu pomiaru poziomu) wyciągamy oba obwody drukowane i lutujemy co tylko się da z dużą ilości kalafonii. mnie szczególnie zaniepokoił tranzystor FZT651 -ledwo się trzymał. Potem składamy, wciskamy zebrany wcześniej klejący glut gdzie się da, uszczelniamy czerwonym silikonem po krawędzi i sprawdzamy podłączając pod wtyczkę i kasujemy błąd lub włączamy zapłon kilka razy i migający problem znika. czas naprawy jakieś 1,5h. przekodowanie licznika u mnie nie pomogło (działa chyba powyżej 09.2000r)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności