wojtasek
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wojtasek
- Urodziny 06.04.1990
Informacje osobiste
-
Imię
wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
suwałki
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
-
no to lipa. a jak bym chcial mocniejsze sprzeglo wstawic to od czego by pasowalo?
-
na postoju drga ale strasznie lekko przed wymiana poduszek drgalo o wiele mocniej... a jak gasze to czasami wlasnie zatrzesie samochodem a czasami lekko jak by wcale... a te stukniecia przy ruszaniu lub przy zmianie biegu to sa takie jak by kolo sie przesuwalo dziwne strasznie... nie mam pojecia co to moze byc
-
poduszki wymienialem wszytskie...... dodam tez ze jak sie przejade po piaskowej drodze szybciej i jak sie zatrzymam i zaczynam znowu ruszac to czasami tego dzwieku juz nie ma... i ostatnio robilem trase przejechalem 850 kilometrow i na dwa dni przestalo stukac i po dwoch dniach znowu zaczelo.. a jak sprawdzic dwumas?? czy jest dobry czy nie??
-
Witam!! a ja mam nastepujacy problem przy ruszaniu mam dziwne stukniecie w prawym przednim kole i pozniej te styukniecie jest rowniez miedzy zmiana biegu.... probowalem ruszac do tylu ale do tylu tego stuku nie ma... to jest taki dzwiek jak by gdzies w zawieszeniu byly tuleje wybite.. ale zawieszenie sprawdzalem na 4 roznych stacjach i na kazdej mi powiedzieli ze jest dobre. i te stukanie jest bardzo slyszalne gdy zaciagne reczny wsadze jedynke i puszczam sprzeglo i zaczynam szarpac samochodem to jest ten dzwiek w kole prawym... co moze byc przyczyna tego stukania ?? pozdrawiam
-
AVF - przeładowuje TURBO (17965) - po 2,5 mc od czyszczenia !
wojtasek odpowiedział kema → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam! mam podobny problem tzn moze odwrotny.... wymienialem turbine na nowa w passacie tzn(po regeneracji) mechanik wymienil i turbo nie dzialalo tak jak powinno.. samochod sie wkreca na obroty dopiero od 2800obr a ciagnie do 5000obr.. a na starej turbinie bylo wszytsko dobrze... wymienilem ic posprawdzalem wezyki cisnienia zawory i nic... ale zauwazylem ostatnio ze sztanga gdy zdejme przewod z gruchy to szybko idzie w dół a jak zakladam przewód to podejdzie plynnie z pol centymetra do góry a potem sie tnie strasznie...... i czy to jest przyczyna ta sztanga z grucha?? a i co najlepsze to do 2700ob sztanga na biegu jalowym nie reaguje a powyzej sie podnosi i sie przycina...