Skocz do zawartości

U-boot

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O U-boot

  • Urodziny 28.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Jak masz na D to oczywiście że masz bieg, zerknij na spalanie powinno pokazywać 0, jak dasz N to Ci pokaże ok. 0,5. Na moje oko to Twój chodzi poprawnie. Czy ktoś mi odpowie w sprawie wymiany oleju w skrzyni?
  2. Witam mam B5 tdi z 1999 w automacie, zastanawiam się nad wymianą oleju w skrzyni biegów. Spotkałem się z różnymi opiniami i zgłupiałem. Mam go 2 lata i najechałem nim ok 50 tys. km ogólnie ma najechane 230 tys- wg wskazania licznika oczywiście. Mechanik coś gadał że ilość oleju zależy od uszczelki jak jest gumowa to wchodzi do skrzyni 5,5l a jak papierowa to 9 l, prawda to?
  3. Witam,mam pytanie, znalazłem zestaw naprawczy po 185 pln, w zasadzie potrzebna mi jest sama rurka bo plastikowa jest za szeroka, ale ad rem czy to jest dobra cena, w skład zestawu wchodzi rurka, mechanizm z kołem zębatym uszczelka do silniczka i smar i jakieś oringi?
  4. Nie leń tylko czasu brak, a i w robocie rzadko mam czas grzebać po necie. Mój mechanik może nie wiedzieć gdzie jest termostat więc pewnie chciałby rozebrać pół auta żeby znaleźć. Muszę z jego pracownikiem pogadać , bo szef tylko olej umie wymienić
  5. No to mam AFN, wobec tego jak to jest ze zmianą tego termostatu? Mój mechanik to .. ale ma sprytnego chłopaka, a z nim jeszcze nie gadałem.
  6. A jak to mogę sprawdzić? bo nie mam żadnej książki, powiedziałem tyle co z dowodu wyczytałem
  7. Sorki zapomniałem podać model rocznik 1999 TDi 1,9, 81 KW. A ile kosztuje termostat, tzn. jaki przedział cenowy, bo gdzieś się natknąłem że ok 90 zeta, no to za robote mi wychodzi 100, nie umiem niestety ocenić czy w tym wypadku to jest ok cena czy z kosmosu?
  8. Byłem dzisiaj u mechanika i stwierdził że może to być termostat ale nie o to chodzi. Powiedział mi, że jest tam grzebania na pół dnia cały przód do rozebrania zdejmowanie rozrządu i takie tam, zaśpiewał razem z nowym termostatem 200, tzn. zaśpiewa jak mu dam do roboty. Czy dojście do termostatu jest takie skomplikowane czy nie wie gdzie jest w passacie termostat?
  9. Witam , przeczytałem wszystkie posty z tego wątku i zgłupiałem. Wskazówka rzadko kiedy dochodzi mi do 90 stopni, dzieje się to od niedawna. Po mieście to jeszcze załapie jak długo jeżdże ale poza miastem spada czasami prawie na zero. Dzisiaj pozwoliłem sobie na autostradzie żeby potrzymać go w okolicy 4 tyś obrotów i podniósł się na ok 70 stopni. Jeśli chodzi o grzanie wnętrza to grzeje aż miło bez skoków temp. Silnik też pracuje równo, nie ma żadnych skoków obrotów. Myślę że to termostat ale nie chce tam grzebać nie mając 100% pewności. Passat B5 1999 TDi
  10. I poszło w pi....du, próba siłowa była zbyt siłowa i czarny element odłamał się na końcu, no i końcówka wchodząca w wężyk trochę pękła, aż rurkę widać.dodatkowo plastik mi został w tulei. Nerwa trochę miałem złapałem za wiertarkę i po chamsku rozwierciłem wszystko. Podłączyłem wężyk od jakieś płynu do szyb ale mi cieknie na styku czarnego plastiku z rurką. Wiadomo niedziela, a do casto 20 km nie chciało mi się jechać więc poskładałem to wszystko do kupy zamówiłem to coś za 10 na allegro i czekam, może we wtorek będę miał już zrobione wszystko.
  11. Fajnie tylko że na Twoim 2 zdjęciu jest ta nieszczęsna rurka razem z elementem łączącym się z wężykiem, a w moich rękach jest element z Twojego 3 zdjęcia z rurką w środku połączoną razem z tym plastikiem czarnym gdzie jest dysza to wężyka. A ja bym chciał żeby to czarne z rurką wyjąć, bez rozwiercania niczego z tego elementu ze zdjęcia 3. Jak rozkręciłem silniczek to wszystko wygląda ok jak nowe i jak patrzę w tą tuleję to nie widzę żeby ta wewnętrzna rurka była ukręcona. Dlatego chciałbym to w całości, tzn plastik z rurką wyjąć z tulei bo mam nadzieję że jest to kwestia posmarowania tego cholerstwa. Wszystko też było suche, także nic nie wskazuje na to że jest urwana. Czy mam tą tuleję wkręcić w imadło i ciągnąć za to czarne na chama?
  12. no mam to całe ustrojstwo ale pokrywka od silniczka nie jest z końcówką do wężyka tylko w całości z tą cholerną tulejką w środku której jest nieszczęsna rurka, ma ktoś patent jak wyjąć tą rurką ze środka? nie wiem jak od całości odczepić to połączenie z wężykiem, tak żeby mieć dostęp do rurki z obu stron, chyba że to rurka z tym od wężyka połączona jest na stałe
  13. Mam w ręku silniczek i co dalej jak dobrać się do tej zapieczonej rurki, odkręciłem mechanizm silniczka ale chyba niepotrzebnie, czy mam to na siłę wyciągnąć?
  14. Smarowanie niewiele dało poczekam jeszcze aż dobrze spenetruje. Próbowałem ściągnąć tapicerkę znalazłem 2 wkręty po bokach klapy odkręciłem i nic, zdołałem lekko odgiąć żeby pooglądać silniczek- wygląda prawie jak nowy, i tyle moich sukcesów. Może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić najlepiej zdjęciami jak to ściągnąć niczego nie urywając? Bo jak znam życie i podejdę do tego siłowo to będę miał tylną klapę do wymiany, a tego bym nie chciał.
  15. Dzięki, a jak samo ramię ściągnę i tam smaru nawalę to starczy?Przeraża mnie trochę ściąganie tapicerki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności