Skocz do zawartości

andrzejek

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrzejek

  • Urodziny 27.03.1958

Informacje osobiste

  • Imię
    andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lublin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2010
  1. Witaj Kolego LOPEZBP. Taka ''przyjemność'' kosztowałqa mnie w ASO 125zł. pozdrawiam AK
  2. Witam Kolego. Myślę, że jesteś w błędzie, nie ma to nic wspólnego z mocną eksploatacją jedynki, ponieważ podobnie jak jedynka tak i dwójka blokowały się przy ustawieniu do siebie. W moim przypadku zawinił śnieg , którego mnóstwo nawiało mi do komory silnika podczas jazdy. Przy cięgnach dźwigni zmiany biegów w komorze silnika są takie sprytne zabezpieczenia na gwintach i tam właśnie się rozregulowało i cała przyczyna kłopotów. pozdrawiam AK
  3. Witam. Mam Passata B6 z 2010 roku i miałem taki sam problem jak TY Kolego fb3, to znaczy krótki ruch drążka zmiany biegów do siebie, trudności z włączeniem jedynki. Pojechałem do mechaników ASO i okazało się, że trzeba wyregulować cięgna drążka zmiany biegów, co zrobiono i wszystko ponownie jest OK. dlatego polecam wizytę u mechanika aby pozbyć się problemu. Pozdrawiam AK z Lublina
  4. Osobiście nie polecam tej książki , mimo, że sam ją kupiłem. Jest to tłumaczenie z niemieckiego. wiadomości w niej zawarte są bardzo lakoniczne i dla kogoś kto nie ma pojęcia jak coś należy zrobić praktycznie nieprzydatna np.pisze jak wymienić bezpiecznik, ale nie ma opisu bezpieczników .To tylko jedna z rzeczy, a jest ich wiele
  5. Mam passata 1,4 tsi z 2010 roku (kupiony w salonie) i u mnie także nie świeciła od nowości lampka środkowa pomiędzy tymi dwoma okrągłymi.
  6. Mam paska 1,4 tsi 122KM od roku, bardzo go polecam (wcześniej miałem c5 2,0).Nie jest to auto dla rajdowców, ale ten silnik daje sobie radę w tym samochodzie znakomicie. Z doświadczenia własnego i porównania z c5 mogę go bardzo jedynie pochwalić.
  7. jestem nowy na forum, postaram się być na spocie pod makro:kumple
  8. Posiadam paska z silnikiem 1,4 tsi o mocy 122KM z lutego 2010r. Wcześniej miałem c5 z benzynowym silnikiem 2,0 /135km i szczerze mówiąc wielkiej różnicy nie widzę, może poza spalaniem (pasek pali dużo mniej w mieście i poza).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności