Skocz do zawartości

JBMAYOR

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JBMAYOR

  • Urodziny 17.09.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kamieniec Wrocławski

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1996
  1. witam - dotyczy passata B4 96r podłączę się pod temat, żeby nie zaśmiecać forum trochę historii - jak kupiłem pasia to szyby w drzwiach przednich i prawy tył działały ok, lewy tył jak chciał to działał, natomiast przy domykaniu szyb z kluczyka były cyrki bo 3 szyby się zamykały a lewy tył jechał w dół - stawał i dopiero solidniejsze klepniecie w drzwi pozwalało na zamknięcie szyby, z czasem zdechła na amen w pozycji zamkniętej. Przyszły ciepłe ni to postanowiłem zrobić zarazę, rozebrałem drzwi, ruszam przełącznikami - coś tam terkocze w sterowniki a silnik martwy, sprawdziłem silnik - ok działa (po podpięciu pod zasilacz), sprawdziłem wtyczkę modułu sterowania na obecność zasilania i wyszło, że owszem +12 jest ale masy brak, wnioski wiącha do reanimacji - faktycznie masa ułamana a reszta kabli miała popękana izolację, kabel po kablu podsztukowałem solidnymi kablami w silikonowej izolacji (dołożyłem po 10 cm), po złożeniu wszystkiego w całość wyszły cuda: owszem wszystko działa tylko, że silnik kręci się odwrotnie - zamykanie działa jako otwieranie a otwieranie jak zamykanie (przy zamykaniu szyba sama jedzie do góry po przytrzymaniu dłużej przycisku) - kablarni na mur beton nie pomyliłem (nie pierwsza moja reanimacja wiązek kablowych) - na grubych : biało czerwonym jest Plus a na brązowym masa, domykanie szyb działa tak jak po zakupie - czyli 3 ok a lewy tył się otwiera i teraz pytanka - sorki może trywialne albo głupie ale szukam powodów usterki 1) czy silniki na obie strony są jednakowe czy są osobno do lewych i prawych drzwi 2) czy moduły sterujące silnikami sa zamienne stronami czy dedykowane do lewych i prawych drzwi?? po prostu wygląda to tak jakby w silniki były zamienione styki - w ostateczności przelutuje styki w silniku i powinno być ok, albo może są zamienione styki + i - we wtyczce do modułu sterującego
  2. dzięki za podpowiedzi, czekam na ocieplenie i wysuszenie gruntu (nie mam garażu a mam jeziorko przed domem), wyłącznik na dniach sprawdzę (a się nakombinowałem żeby drania wyjąć) dioda sygnalizująca załączenie świateł tylnych - świeci) kable idące do klapy tez posprawdzam - jak się ten jeden jedyny przetarł czy załamał to pikus - lutownica + kawałek kabla i po robocie, bezpiecznik nr 10 jest dobry (o ile się nie mylę to z niego również idą przednie światła przeciwmgielne - a te są cacy)
  3. przepraszam za archeologie czyli odgrzanie kotleta, przekopałem sie przez schematy ściągniete od ruskich (te po angielsku) i nie moge znaleźć schematu podłaczenia tylnych świateł przeciwmgielnych w B4 z 96 1,8 ABS kombi (niby wersja DAVOS) przełącznik ma 2 pozycje świateł p/mgła z tyłu w klapie w lampie jest żarówka i doprowadzony kabel (organoleptycznie sprawdziłem kolory kabli - i na chemacie takowego nie znalazłem - może jestem ślepy) Światła był i znikły - żarówka jest ok, ale 12 V na nią nie przychodzi jeśli mozna to poprosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności