Jump to content

bodino

  • Content Count

    1,702
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bodino

  • Birthday April 15

Informacje osobiste

  • Imię
    Boguslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszow/Eire-Munster

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Yuasa YBX5096 mam w b5fl już mija 4-ty rok (5 lat gwarancji), ale nie mogę narzekać na ten model.
  2. Jeżdżę na letnich chińczykach, ale na zimę bym się nie odważył założyć chińczyka...
  3. Mam tylko w innym rozmiarze 205/45r17 i mogę polecić z czystym sumieniem.
  4. https://send.firefox.com/download/41ee90ee8d22574c/#48jctGRcKLXDMSprWSXxzQ
  5. ... z tym stwierdzeniem zgadzam sie w 100%. 🙂
  6. Dawniej na oponach spokojnie można było przejechać > 60 000km więc nie porównujmy tego co było dawniej. Dla mnie liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo i jazda kilka tyś km w zimie na oponach wielosezonowych nie wchodzi w rachubę. Zresztą każdy robi to co uważa za słuszne i najlepsze rozwiązanie dla siebie.
  7. No napewno opony całoroczne to "petarda" 😄 Co jest do wszystkiego, to jest do niczego... Ja mogę polecić Dunlop Winter Sport5, niedrogie ale dobre.
  8. Zawsze po tuningu zwiększa się prawdopodobieństwo szybszego zużywania podzespołów silnika i osprzętu. Każdy kto myśli inaczej, najzwyczajniej w świecie mija się z prawdą... Co do spalania (jego zmniejszenia) to przy normalnej jeździe powinno spaść, ale niestety przy dynamicznej jeździe sytuacja jest odwrotna... Spalanie wzrasta w zależności od tego jak wciskamy pedał gazu.
  9. Dobra mapa i spalanie przy normalnej jeździe powinno spaść około 1 litra. Ale jak dajesz w palnik to napewno będzie dużo wyższe niż w serii...?
  10. Dokładnie, tak samo jak robić max moment obrotowy w okolicach 2000rpm ~2200rpm to moim zdaniem głupotą, czy jaranie się mocą 200Hp + przy +4200rpm...
  11. Ładny wynik, ale moim zdaniem max Nm można było zrobić trochę później.
  12. To są na ori AVB, niestety innych nie znalazłem ,tylko to: http://vaglogi.pl/log-011_1CfKg.html
  13. W tamtym roku robiłem remont silnika, i przy okazji zmieniłem pompowtyski na AL. Nie był jeszcze hamowany ale myślę że okolice 190Hp & 420Nm powinno być. Sprzęgło obite kevlarem i wzmocniony docisk 40%,dwums zmieniony na LUKa i śmiga bez problemu. Co do szumów to rzeczywiście Pirelli są głośne, ale ogólnie to Passat b5 jest słabo wyciszony.
  14. Niestety ale nie mogę się zalogować na vaglogi.pl ,nie pamiętam hasła do poczty. Jak będę w domu to zobaczę czy nie mam jakichś na kompie. Jaka grupa Cię interesuje?
  15. Śmiem twierdzić że pompowtryski w słabym stanie, u mnie na ori wtryskach AVB ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy